קבלו את גירסת דור הסמרטפון לתמונת ניצחון

חדר ההלבשה של נבחרת ארגנטינה, דקות לאחר שהכדורגלנים זכו לעלות לחצי הגמר ב”קופה אמריקה”. איך אנחנו מתארים מעמד כזה: גברים מיוזעים מתחבקים, קופצים וצוהלים. בקבוקי שמפניה נפקקים ומתיזים. הזיעה מתערבבת עם השמפניה בדבוקה אנושית אחת מתגלגלת ושמחה.

Terminas un partido y tipo… gentileza de @marcosrojo

A photo posted by Ezequiel Lavezzi (@pocho22lavezzi) on Jun 18, 2016 at 6:26pm PDT

איך זה היה באמת: גברים מיוזעים יושבים זה לצד זה, אדישים, איש איש בסמרטפונו.

בשבת (18 ביוני) נבחרת הכדורגל של ארגנטינה ניצחה 4:1 את ונצואלה ועלתה לחצי הגמר של ה”קופה אמריקה”. בתמונה שאזקיוואל לווזי פירסם באינסטגרם אתמול נראים שבעה שחקני הנבחרת, רובם חסרי חולצות, יושבים בשורה בחדר ההלבשה של הבוטון ג’ילט – עיני כולם דבוקות בסמרטפונים שלהם כמו חבורה של תיכוניסטיות שבודקות רכילות. 

תמונת הנצחון הזו גרפה 134,000 לייקים באינסטגרם ו-354,000 לייקים בפייסבוק תוך זמן קצר. כי מה יכול להיות יותר חשוב מאשר לבדוק את הסמרטפון במקום לחוות את הרגע.

התמונה צולמה על ידי המגן מרקוס רוג’וס ואפשר לראות בה את ליונל מסי, חבייר מסצ’רנו, ג’ונתן מאידנה, אוור בנגה, סרגיו אגוארו, גונזלו היגואן ולווזי בעצמו.

התמונה הפכה ויראלית במדיה החברתית וזכתה לקיתונות של לעג וסרקזם כמו “בונדינג נוסח נבחרת ארגנטינה”, “איך לחגוג ניצחון ב-2016 באדיבות ארגנטינה”, “צפו בתמונות פרועות מחדר ההלבשה של ארגנטינה בעקבות הניצחון”. איזה דיכאון. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן