כאשר מזכירים דוגמניות הקישור המיידי שרוב האנשים עושים בראש הוא לנשים צעירות, רזות מאוד לרוב, שמבטאות במראה שלהן דימוי גוף מאוד מסוים שתעשיית הביוטי מכתיבה.
אלא שבשנים האחרונות אנחנו מבחינים בתחילתה של סטיה מסוימת מהתקן (כמו בפרויקט בגדי הים שלנו) בעיקר ברשתות החברתיות. היוזמה המבורכת האחרונה היא “מופלאה” של מיכל גרינוולד, שחקנית ,מטפלת בפסיכודרמה ואשת יחסי ציבור ותקשורת , היזמית של הפרוייקט המצליח “תופסות מקום“, שליהקה לקמפיין ואף משתתפת בו בעצמה.
ב”מופלאות” משתתפות 10 פרזנטריות לא שגרתיות בקמפיין לבוטיק ההלבשה התחתונה “הפלא השמיני”, בהן דוגמנית עם מחלת עור נדירה, זמרת נכת פוליו, שחקנית מצולקת, תיאטרלית קטועת רגל, קרוס דרס וכן שחקניות ודוגמניות.
גרינוולד אומרת כי הקמפיין מעביר את המסר שלפיו כל אישה היא מופלאה גם אם היא שונה ממה שמכתיב המודל החברתי ליופי. אנו מזמינות את הנשים, לפני כל ה”פגמים”, לזהות ולראות את הפלא הייחודי שיש בכל אחת מהן ולהתמקד בו. הפרזנטוריות שלנו עוברות תהליך מטלטל של חשיפה פיזית ורגשית בסרטון ובצילומי סטילס עד לשלב הקבלה העצמית. “בין אם זו פרזנטורית בעלת מוגבלות שלא מוותרת על הזכות להרגיש סקסית, אישה בת 60 או גבר שמרגיש נשי, הקמפיין מבקש לשבור את הסטיגמה לגבי מה סקסי בחברה ומוכיח כי היופי בא מבפנים”.
צלמת הקמפיין: מיכל הרדוף רז
במאית וצלמת הסרטון : יעל קלופמן. צלמת הקמפיין : מיכל הרדוף רז. עורכת הסרטון : שירלי בש. סאונדמן: אורי צ’ציק. עורך סאונד בסרטון : אורי גלאון. מאפרות: איריס טהרני /אוסנת הררי , לובה קרצו’ב לסוכנות lubika. עיצוב שיער: אסנת הררי. ע.צלמת: מזל בן ישי. סטיילינג וארט : רווית חודרוב. עיצוב גרפי : אבי מירנדה