הרבה אנשים הזדעזעו לאחר ששידור חי מקן עיטים הפך אמיתי מדי

אנשים מאוד אוהבים לצפות בסרטי טבע, לרוב כל עוד מדובר בטבע נחמד וערוך, אך כאשר הטבע הופך אמיתי מדי יש לא מעט צופים שמאמינים שהטבע אכזרי מדי בשביל הנפש המעודנת שלהם.

זה היה המקרה בשידור חי מקן עיטים במזרח פיטסבורג, שמפעילה חברה בשם Pix Controller. במהלך השידור הישיר שמועבר באינטרנט לכדה המצלמה שני עיטים מאכילים חתול לגוזלים שלהם.

על אף שהווידאו לא כולל רגעים גרפיים במיוחד, ראו הוזהרתם שנראית בו גופת חתול מושלכת לעבר שני גוזלי עיט רעבים במיוחד.

כאשר הווידאו הפך ויראלי הוא הצית דיון סוער על מעגל הטורפים והנטרפים בטבע והיה מי שטרח והגיב כי הטבע לא תמיד נעים לצפייה לבני אדם. 

הנה התגובה של אגודת אודובון המתמקדת בשימור ציפורים: “קיבלנו כמה שאלות בעניין העיטים הקרחים שהביאו חתול לקן אתמול. זה נכון שהם הביאו חתול ונכון גם שהם האכילו בו את הגוזלים שלהם. לאחר עיון בווידאו אנו מאמינים כי החתול היה מת כאשר הובא לקן. בעוד רבים עשויים להזדעזע, העיטים מביאים לקן סנאים, ארנבים, דגים וחיות אחרות מספר פעמים ביום. עבור אנשים, חתול הוא חיית מחמד אך עבור העיטים ועופות דורסים אחרים, חתול הוא דרך לשמור על חיי הגוזלים ולסייע להם לגדול. באודובון אנו מעודדים אנשים להקפיד כי החתולים שלהם יישארו בבית מסיבות שונות – בעיקר משום שחתולים עצמם אוכלים ציפורים. בעוד הצפייה בחתול בקן קשה להרבה אנשים, אנו מקווים כי הם יבינו שמדובר בחלק מהטבע, וזה אינו תמיד מעודן או יפה”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן