מנוע חיפוש חדש יאתר בשבילכם את הטיסות הנסתרות הכי זולות לכל יעד

מנוע חיפוש טיסות חדש בשם “אליס” עלה היום לרשת בגירסת הרצה.

השירות פועל בעברית ומאפשר לבצע חיפושים לככמה יעדים במקביל. בעוד אפליקציות ושירותים שונים מציעים לאתר עבורכם טיסות על פי פרמטרים שונים (למשל, Kayak המוצלח), היתרון של “אליס” הוא הממשק המעולה.

אתרי נסיעות מציעים למשתמשים לרוב לחפש יעד סצפיצי בתאריכים ספציפיים כמקובל באתרי נסיעות – עניין מעצבן משום שלרוב לא בהכרח עקרוני לנסוע ביום מסוים אלא לאתר את הטיסה הכי מתאימה בטווח תאריכים רצוי. במקום זאת, “אליס” מאפשר למחפש לעדכן אותו לאילו יעדים הוא מעוניין לטוס, כמה זמן הוא ירצה לשהות ביעד ובאיזה טווח תאריכים כולל הוא ירצה להיות שם – והמערכת כבר תעדכן אותו מתי ולאן הכי כדאי לא לטוס. 

בין אפשרויות הסינון בתוצאות החיפוש ניתן להסיר עצירות ביניים, חברות תעופה לא רצויות או שעות טיסה לא נוחות – גורמים שאמנם תורמים למחירים זולים אך מוסיפים לתוצאות הצעות שאינן רלוונטיות לנוסעים שלא מעוניינים בהם. 

“אליס” מופעלת על ידי חברת בי טי אל טרוול והיא מספקת את הכרטיסים דרך המערכת העולמית של חברת Amadeus שמחוברת ל-IATA – ארגון התעופה העולמי, ALP – המערכת הגדולה בארץ לטיסות שכר ודרך המערכת הטכנולוגית של Travel Fusion – האגריגטור הגדול בעולם לטיסות לואו-קוסט.

במילים שלהם: “יצרנו מערכת טכנולוגית משוכללת ועצמאית שמתחברת לספקים הכי גדולים שיש בעולם בצורה ישירה, ונהנית מהתנאים הטובים ביותר, ללא כל גורמי תיווך באמצע. חתכנו ללקוח את כל הידיים שעוברות בדרך ומייקרות את מחיר הטיסה – ועל ידי כך יש לנו את היכולת להציג לכם את הטיסות האטרקטיביות ביותר במחירים הטובים ביותר”.

על פי התרשמות ראשונית בהחלט שווה בדיקה. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן