עכשיו זה רציני: אנונימוס הכריזה מלחמה על דונאלד טראמפ

קולקטיב ההאקטיביסטים אנונימוס הכריז מלחמה על דונאלד טראמפ, המועמד המוביל של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית. 

המלחמה שהכריזה אנונימוס כוללת מתקפה כוללת על הנוכחות המקוונת של המועמד וחפירה אחר מידע עסקי שלילי אודות טראמפ במטרה להשמיד את המותג שלו. 

הסרטון, שפורסם במקור ב-4 במרץ אך צף מחדש היום, מציב תאריך יעד למתקפה, ה-1 באפריל, במטרה להסיר מהרשת את TrumpChicago.com. אנונימוס קוראת למתנדבים שיצטרפו אליה במתקפה על האתר.

“דונאלד טראמפ היקר,

אנחנו עוקבים אחריך כבר הרבה זמן ומה שאנחנו רואים מטריד ביותר”, אמר למצלמה חבר אנונימוס במסיכת גאי פוקס, על רקע לקט של ציטוטים פרובוקטיביים של טראמפ, “הקמפיין הלא עקבי ומלא השנאה שלך לא רק זעזע את ארצות הברית אלא את העולם כולו עם המעשים והרעיונות הדוחים שלך”.

בסרטון מציין הדובר כי הקבוצה מקבלת בברכה כל משתתף, גם כאלה שאינם האקרים, במלחמה על טראמפ. “זו קריאה להגנה על העתיד שלנו, על החופש שלנו ועל סגנון החיים שלנו”, מקריא הדובר, ובטוויטר המשתמשים מבטאים את הזדהותם בהאשטאג OpTrump#.

זו לא הפעם הראשונה בה אנונימוס יוצאת נגד טראמפ. בחודש דצמבר הקבוצה תקפה לראשונה את המועמד לאחר שקרא לאיסור גורף על כניסת מוסלמים לארצות הברית. “דונאלד טראמפ, חשוב פעמיים לפני שאתה מדבר”, אמר אז חבר אנונימוס במסיכה לעיני המצלמה, “ראה הוזהרת”.

כעת נראה כי אנונימוס מסלימה את הפעולות שלה נגד הקמפיין של טראמפ, עם תוכנית פעולה ברורה להתקפה. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן