קיילי ג’נר ניסתה לרשום את “קיילי” כסימן מסחרי שלה ואז גילתה שיש לה עסק עם מינוג

הזמרת האוסטרלית קיילי מינוג ניסתה לדחות בקשה של כוכבת הריאליטי קיילי ג’נר לרשום את שמה הפרטי כסימן מסחר, בטענה כי הדבר יגרום לבלבול וידלל את המותג מינוג.

ג’נר ניסתה להגן על שמה הפרטי לצרכי פרסום וקידומים, אך החברה המייצגת את מינוג, KDP, הגישה ערעור למשרד הפטנטים וסימני המסחר בארה”ב ב-22 בפברואר.

בשם ההתנגדות צירפו עורכי הדין של מינוג לוגואים שנושאים את שמה הפרטי והצביעו על בעלות על הדומיין www.kylie.com מאז אוגוסט 1996, בצירוף הטענה כי ברחבי העולם נוטים להתייחס אליה כאל “קיילי”.

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on Feb 21, 2016 at 10:55am PST

ג'נר. תזכורת

חלק ניכר מההתנגדות לבקשה מבוסס על כך שמינוג רשמה סימני מסחר בתחום שירותי הבידור, התחום בו ג’נר הגישה בקשה לרישום סימן מסחר, כמו גם בתחום ההקלטות המוזיקליות, על פי World Intellectual Property Review. 

על אף שבדברי ההתנגדות צורפו אזכורים ללהיטים של מינוג בשוק האמריקני, כולל “הלוקומושן” מ-1988 והשיר זוכה הגראמי Come Into My World, בדבריה של מינוג עצמה, היא מעולם לא פיצחה את השוק האמריקני, על אף הפופולריות שלה באירופה, באסיה ובאוסטרליה, על פי הניו יורק טיימס. זו סיבה אפשרית להתעלמות של אנשי ג’נר ממינוג בעת הגשת הבקשה. בדברי ההתנגדות צורפה ביקורת, כמו התייחסות לג’נר כאל “אישיות טלוויזיונית מדרגה שנייה” ו”אקהיביציוניסטית של תמונות” שספגה ביקורת מארגונים הפועלים למען בעלי מוגבלויות ופעילים אפרו אמריקנים. 

קיילי המקורית

הקיילי המקורית הזכירה ביום ראשון בטוויטר מי היא קיילי האחת והיחידה במקרה ומישהי שכחה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן