בלונדון מחפשים את ה”קט ריפר”, רוצח סדרתי של חתולים

 ה”קט ריפר מקרוידון” זה הכינוי שניתן לרוצח סדרתי שהרג כ-50 חתולים בדרום לונדון בשנתיים האחרונות. 

האכזריות שלו היא חסרת גבולות. האיש מפתה את הקורבנות שלו עם חתיכות עוף, חונק את החתולים, לוקח את גופותיהם למקום סודי ושם מבתר את הגופות שלהם עם סכין או מצ’טה. לאחר מכן הוא משאיר את הגופות במקום גלוי כדי שהתושבים המקומיים ימצאו אותן.

אלה תמיד מקרי רצח מחושב בדם קר, שדורש עבודת הכנה. הוא בוחר את זירת הרצח באופן שיאפשר לו לבצע את זממו בלי נוכחות עדי ראיה. הוא מקפיד להשתמש בכפפות וביגוד מגן כדי למנוע כל אפשרות כי יותיר עדות DNA מאחוריו.

חוקרי המשטרה מודאגים במיוחד ממעשיו של ה”קט ריפר” בגלל הנטיות הסאדיסטיות שעולות ממעשיו. מחקרים קודמים הראו כי אנשים שמתעללים בבעלי חיים מפיקים מכך תחושות של הנאה, לפעמים התעלות, והם מאפיינים של הפרעות פסיכיאטריות. לעתים ההתעללות בבעלי חיים היא שלב מקדים למעשי רצח ואלימות כלפי בני אדם, כמו במקרים של הרוצחים הסדרתיים טד באנדי וג’פרי דאהמר, שההיסטוריה של ילדותם רצופה התעללות ומעשי רצח של בעלי חיים, לפני שעברו לעינויים ורציחות סדרתיות של בני אדם.   

בינתיים נראה כי האיש המכונה “קט ריפר” לא נוטה להעתיק את מעשיו מחיות לבני אדם, אם כי החוקרים גילו כי הוא משכלל את שיטותיו ברצח בעלי חיים. על פי החורים, החתכים שהוא מבצע הופכים נקיים יותר.

בינתיים ה”קט ריפר” ממשיך להסתובב חופשי. הפרופיל שהרכיבו השוטרים עשוי להיות של אדם ללא עבר פלילי כלל, אם כי סביר להניח שיש לו עבר אלים כלשהו או לכל הפחות עבירות סמים. הערכה זו מגובה בממצאים המגלים כי אנשים שמתעללים בבעלי חיים לרוב מעורבים גם בעבירות אלימות אחרות. 

תמונת שער: dat’, פליקר    

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן