פרסומאי יזם קמפיין “הדסטארט” לאלבום חדש שיתמוך באמנים ישראלים ותיקים

בעקבות המוות הטרגי של גבי שושן בתחילת החודש עלה לדיון ציבורי מצבם של האמנים הוותיקים, שחלקם נקלעו למצב כלכלי קשה. יש מי שהחליט לעשות למענם יותר מאשר לכתוב טוקבקים או לעשות לייקים לפוסטים בנושא.

“אני מאוד אוהב מוזיקה”, אומר לי הפרסומאי אורי ביילין (“הביילינים”), שהוא גם מלחין, כותב וזמר זוכה פרס אקו”ם על אלבומו הראשון “כובש”, “פעם הסעתי את בתי לבית ספר והשמיעו שיר יפה של דני ליטני ברדיו והיא שאלה אותי מי זה. אמרתי לה מה זאת אומרת: זה דני ליטני. יש דור שלם של אמנים בארץ שאם הם היו בחו”ל מצבם היה מכובד וטוב ואילו בארץ הם מתאמצים להתקיים”.

ביילין יזם קמפיין מימון המון ב”הדסטארט” עבור הפקת אלבום מקורי שיקדם שיתופי פעולה בין אמנים ותיקים ואהובים עם אמנים צעירים, וגם יעודד מתן תמיכה ממשלתית באמנים ותיקים ויאפשר לחברות מסחריות “לאמץ” אמן ותיק.

ששי קשת, דפנה ארמוני, חנן יובל, דני ליטני ועוזי פוקס הם רק חלק מהאמנים הוותיקים שיקחו חלק בפרוייקט גיוס ההמונים  “50 + אורי” שעלה בהדסטארט שגייס כבר יותר מ-54,000 שקלים מסכום היעד של 75,000 שקלים.

“לפני מספר שנים הופעתי בתוכנית טלויזיה לצד הזמר גבי שושן ז”ל”, כתב ביילין בדף הקמפיין, “בתוכנית זו ביצע גבי שירים מהרפרטואר שלי ואני ביצעתי שירים שלו. התוכנית היתה מוצלחת ומשודרת עד היום בשידורים חוזרים. מאז התוכנית הבטחנו שנשתף פעולה ועמדתי לפנות אליו ממש בימים אלה, אך לצערי איחרתי את המועד”.

הוא מסביר כי המיזם הוא התנדבותי וחלק מהסכום שיגויס יועבר לאמ”י לטובת אמנים במצוקה.

“לא מספיק לאהוב את האמנים שלנו”, מציין ביילין, “צריך לתת להם עוד במות ועוד פרויקטים מוסיקלים חדשים. אם גם אתם חיים ונושמים מוסיקה הצטרפו אלי ויחד נעשה משהו ממש טוב. אני קורא לאמנים צעירים נוספים לסייע לאמנים ותיקים”.

ביילין מתכנן גם לערוך הופעה למען האמנים הוותיקים. 

לתמיכה בפרויקט

שיר ראשון במסגרת הפרויקט: “בוגרשוב” עם דני ליטני 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן