10 דברים הזויים שנקלטו בעדשות של מצלמות רכב

קרה לכם שנסעתם להנאתכם ברכב ופתאום ראיתם משהו שגרם לכם להצטער שאין לכם מצלמה? אתם לא לבד.

אבל כמה אנשים ברי מזל מסביב לעולם הבינו את היתרון שטמון במצלמת דשבורד, מעבר לאפשרות להוכיח שהדו”ח שקיבלתם אינו מוצדק: ממטאור שחורך את השמיים ועד מכונית רפאים, אלו הדברים ההזויים ביותר שנקלטו בעדשת מצלמת הרכב.

1. מטאור בשמי רוסיה

אם יצא לכם לנהוג ברוסיה אתם תגלו שיש שם שני דברים מאוד נפוצים: האחד – מצלמות דשבורד בכל רכב כי לנהוג שם זו סכנת חיים. מי שלא מאמין מוזמן לבצע חיפוש מהיר ביוטיוב. השני – מטאורים.

לא ברור למה אבל מטאורים מרבים לנחות ברוסיה, והם מאוד פוטוגנים, אבל זה כנראה המרהיב מכולם:

2. למה התרנגולת חצתה את הכביש?

ברוסיה, על הכביש אין חוקים, לא לנהגים ולא להולכי רגל. זו כנראה הבחורה הכי ברת מזל או הכי טיפשה (או שניהם). הסרטון הבא יגרום לכם להתכווץ בכיסא ואז לצעוק על המסך.

 

3. עזית הכלבה הכבאית

אלסקה זו מדינה גדולה, ענקית בעצם, יש אזורים שאפשר להגיע אליהם רק במטוס, לכן כשהשוטרים קיבלו דיווח על בית שעולה באש הם לא ידעו בוודאות היכן נמצא אותו הבית. מזל שבאדי, הרועה הגרמני, ניחן בחוכמה גבוהה מהממוצע של שוטר אלסקי ודאג לכוון את השוטרים לזירת השריפה.

 

4. הסיוט הכי גדול

כשאנחנו עולים על מטוס אנחנו מדמיינים את הסיטואציות הכי נוראיות שיכולות לקרות, או מתאמצים להימנע מלחשוב עליהן. הסרטון הבא לא מומלץ לצפייה לאלה מכם שאוחזים בעוצמה במשענות הידיים במטוס בכל המראה ונחיתה:

 

5. רכב בהפתעה

את הסרטון הזה אתם תצטרכו לראות חמש או שש פעמים לפני שתתייאשו לנסות להבין איך פתאום, ממש משום מקום, הופיע רכב באמצע הצומת כמו בסרט מדע בדיוני.

 

6. גם רוחות רפאים עושות קניות

תגידו שזו הרוח, תגידו שהעגלה ממוקמת בירידה, תגידו מה שתגידו, אין דרך להסביר איך העגלה החליטה להתנתק משרשרת העגלות האחרות, פנתה, ואז יצאה לטיול. כנראה שזו רוח רפאים של איזה טינאייג’ר משועמם.

 

7. לקסם הבא אני זקוק למתנדב

אם כבר ברוחות רפאים עסקנו, קבלו את זה, אמנם איכות הסרטון לא גבוהה, אבל הוא יגרום לכם לגרד בראש בחוסר הבנה. באמצע מרדף משטרתי אחר רכב חשוד הרכב ביצע פנייה וככל הנראה עבר דרך גדר מבלי לעצור. השוטרים נאלצו לעצור כדי לא להיכנס בגדר ולא מצאו דרך לעקוף אותה. (דקה 01:30)

 

8. אינסטנט קארמה

זוג שנסע במהלך סופה בטאיוואן לא היה מוכן למשפך הטורנדו הזה, שהכה בהם. הם הביטו בתדהמה איך עין הסערה שואבת לתוכה את הרכב שנסע מולם. בדרך נס אחת הנוסעות של הרכב שנשאב הופיעה בצד הכביש. (ייתכן שזו קארמה על כך שנדחפו לנתיב מבלי לאותת?)

 

9. ממלא מצברים

יש רגעים שפשוט משאירים אותנו תוהים “למה אני?”, אין ספק שהנהג של המכונית הזו תהה בדיוק על כך ברגע שזה קרה.

 

10. אני רוצה להאמין

זה כנראה התיעוד הכי אמין של “רוח רפאים” שצולם אי פעם. אמרנו אמין, לא מאומת.

בונוס: בתור התנצלות על הסרטון האחרון, קבלו את הסיבה שבגללה נהגים ברוסיה חייבים להתקין מצלמת דשבורד


הכתבה מוגשת באמצעות 9.000.000 המציעה ביטוח רכב כדי להגן עליכם מהבלתי צפוי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן