מנכ”ל טוויטר התייחס לשמועות ולמחאה בעניין “הסוף של טוויטר”

עתידו של טוויטר, פלטפורמת העדכונים הקצרים שבמשך תקופה ממושכת טענו מייסדיה ומנהליה כי אינה רשת חברתית, עורר תהיות רבות בשנים האחרונות.

מה שהיה ברור כל אותן שנים היא העובדה שטוויטר לא רק פופולרי פחות מפייסבוק, הוא פחות מובן למשתמשים ראשונים, והוא דורש מהמשתמש יותר זמן והתמסרות מכל מדיה אחרת.

מנגד, העובדה שטוויטר אינו פייסבוק היא סוד הקסם של הפלטפורמה הזו בעיני משתמשים רבים. לטוויטר אין ניוזפיד והיכולת של משתמשים לצפות בכל העדכונים של חשבונות שאחריהם הם עוקבים היא היתרון המבדל של הכלי הזה על פני אחרים, לפי אוהביו.

אלא שדיווחים עקשנים על הכנסת טיימליין מבוסס אלגוריתמים לטוויטר (בדומה לפייסבוק) על חשבון העדכונים הכרונולוגים החלו להתפשט לפני כמה שעות.

על פי הדיווחים, טוויטר צפויה להציג את העיצוב החדש בשבוע הבא, מסר באזפיד. החברה אישרה לפני כן רשמית ל-Mashable כי היא מפתחת תכונה כזו, אך סירבה להגיב לדיווח בשישי.

ועדיין ההאשטאג RIPTwitter# החל לצבור פופולריות אמש.

הרבה משתמשים של טוויטר לא אוהבים את פייסבוק. חלקם אומרים שיש כבר פייסבוק ואין לטוויטר זכות קיום אם פשוט תחקה את הרשת החברתית הפופולרית בעולם. אחרים איימו בנטישה אם השינוי יצא לפועל.

 

 

 

 

מנכ”ל טוויטר, ג’ק דורסי, התייחס לפני זמן קצר לדיווחים. דורסי לא בדיוק הכחיש את השמועות. “מעולם לא תכננו לשנות את הטיימליינים בשבוע הבא”, הוא צייץ. אם לא בשבוע הבא אז מתי?

 

בהמשך הוא כתב: “טוויטר הוא בזמן אמת…וטוויטר כאן בשביל להישאר”. אז מה בכל זאת החברה מתכננת?

דורסי

 

לפי הדברים של דורסי בין השורות אפשר להבין שהיא מכוונת למעין שעטנז בין טוויטר לפייסבוק: טיימליין שיציג למשתמש ציוצים פופולרים בהתאמה אישית, אך גם יאפשר לו לקרוא את כל הציוצים שפורסמו מאז התחבר לאחרונה על פי סדר כרונולוגי. האם טוויטר התכוונה ללכת עד הסוף אך התחרטה בעקבות הביקורת? גם זו אפשרות.

 

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן