איגוד הסיוע לנפגעות תקיפה מינית פנה ליועצת הרמטכ”ל בתלונה על התמונות האלה

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית פנה היום ליועצת הרמטכ”ל לענייני נשים בדרישה לאסור הדפסה של חולצות המבזות נשים, בעקבות פרסום תמונות עם הדפסים המבזים נשים שלבשו חיילי צה”ל.

בחולצות שונות צוירו נשים ערומות, עם כיתוב המגחיך אונס או מתייחס לנשים כאל אובייקט מיני כגון “פצצות שמפרקים אותן”

מנכ”לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אורית סוליציאנו, פנתה ליועצת הרמטכ”ל לענייני נשים: “אנו קוראות לך לייצר נוהל לכל יחידות צה”ל, האוסר הדפסה של חולצות מבזות, ושהנוהל יוטמע בכל יחידות צה”ל, על מנת למנוע מצבים כאלה בעתיד”.

הניסוח הידידותי בנוסח “החברים מיחידת ההנדסה הקרבית” והצגת הנושא לדיון: “מה דעתכם?” ממחישה שבפני צה”ל מוטלת משימה חינוכית לא פשוטה, בייחוד כאשר בדיונים התברר שעדיין יש לא מעט אנשים שלא מבינים מה לא תקין בתמונות האלה שמחברות בין מיליטריזם לאלימות מינית.

החולצה שהוציאו החברים מיחידת ההנדסה הקרבית עוררה סערה ברשת. מה דעתכם?*התמונה רצה ברשת

Posted by ‎חיילים מצייצים‎ on Wednesday, December 30, 2015

כמה תגובות מייצגות:
Joe Benharrosh: “חולצה מצחיקה וכל פמיניסטית שבוכה שזה פוגעני, אף אחד לא אמר לך להיכנס לפייסבוק מהמטבח”.

Mor Yom Tov: “אם בוחרים כל דבר לנתח ומכל דבר להעלב זה לא יהפוך את החברה למתוקנת וצודקת אלא יפלג אותה. קצת הומור לא מזיק”.
Amit Shalem: “יש צחוקים ויש חלאס. זה מגעיל. למה להכניס הומור על חשבון הבנות?? איפה גאוות יחידה של היחידות הקרביות? מהפכתם לנמושות שאתם צריכים שיופיעו בנות על החולצות סוף מסלול? פמניסטית או לא פמיניסטית זה בכלל לא משנה. זו תרבות שמתפתחת פה בחברה שמותר לזלזל באנשים ולזלזל באונס. שמעתם על אפקט ‘אחותך’? כל אחד שקורא לעצמו ‘גבר’ יחשוב שניה על אחותו הקטנה. אתה! תסכים שידפקו את אחותך הקטנה בתחת? שהחברים שלך יאנסו אותה? מה זה צריך להיות?! ממתי גבר זה אחד שאונס, שמתנהג בצורה ברוטליות וגסה, שמזלזל במין?? בושה! ומי שמקל ראש במסרים האלה סופו להיות קורבן של התרבות הרקובה הזו. מי שחוב ככה הוא פשוט בעל חשיבה מעווות! אין מילה יותר יפה לתאר את זה!”
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן