זו התשובה של קארי פישר לכל מי שעשה לה שיימינג גוף בעקבות הופעתה ב”מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר”

השחקנית קארי פישר תקפה בטוויטר את מי שביקר את הופעתה בסרט החדש בטרילוגיית “מלחמת הכוכבים”, “הכוח מתעורר”. 

השחקנית בת ה-59 צייצה אתמול בטוויטר ביקורת על חוסר היכולת של המשתמשים להתמקד בצדדים המשמעותיים של חזרתה לתפקיד של ליה אורגנה, לא רק נסיכה אלא גנרל בצבא ברית המורדים – לראשונה מאז “שובו של הג’דיי” בשנת 1983.

ראו גם: 8 תמונות וינטג’ של קארי פישר מקדמת את “שובו של הג’דיי” ב-1983

“בבקשה תפסיקו לדון בשאלה אם הזדקנתי יפה או לא”, היא כתבה, “לרוע המזל, זה פוגע בכל שלושת רגשותיי. הגוף שלי לא הזדקן יפה כמוני. תהרגו אותנו”. אחר כך הוסיפה: “גיל צעיר ויופי אינם הישגים. הם תוצרי לוואי משמחים של זמן או/ו DNA. אל תחשבו שזה משהו שנשאר”.

השחקנית, שידעה הצלחה גדולה בקריירה שלה, הן ככותבת והן כקומיקאית, לאור הצלחת ב”מלחמת הכוכבים”, טענה כי לא צריך להשתמש בהופעה הפיזית שלה כדי להגדיר אותה. “הגוף שלי נושא את מוחי”, היא כתבה, “הוא לוקח אותי למקומות ולפני פנים שצריך לראות או לומר להם משהו”.

חלק ממשתמשים העירו כי שותפיה של פישר לטרילוגיה המקורית של “מלחמת הכוכבים”, האריסון פורד ומארק המיל, קיבלו הרבה פחות הערות על הופעתם הפיזית בסרט. אך משתמשים אחרים בטוויטר אמרו לפישר כי היא דמות ציבורית, ועל כן עליה להיות מוכנה גם לתגובות שליליות ברשת.

מוקדם יותר החודש אמרה פישר כי חשה לחץ להפחית במשקל על מנת להיכנס לתפקיד של הנסיכה ליה. השחקנית אמרה כי היא חשה מחויבות להפחית 16 ק”ג ממשקלה, ומתחה ביקורת על תעשיית הקולנוע “המתייחסת ליופי כאל הישג”. הגישה הזו מטורפת, לדבריה.

בקמפיין ההשקה העולמית של “הכוח מתעורר” היא הזהירה את השחקנית הבריטית הצעירה דייזי רידלי לא להקשיב למפיקים שמנצלים את מיניותה. “את צריכה להילחם למען הלבוש שלך”, היא אמרה לשחקנית בת ה-23 שמשחקת את ריי בסרט בראיון למגזין Interview, “אל תהיי שפחה כמוני”, בהתייחסות לביקיני המפורסם שהתבקשה ללבוש ב”שובו של הג’דיי”. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן