מתלוננת שנייה נגד ינון מגל בטענה של הטרדה מינית (מתעדכן)

נדרש הרבה אומץ מבחורה להתלונן על הטרדה מינית. התיוג של החברה, עדויות במשטרה שעלולות להיות משפילות ואפשרות של משפט במהלכו את נאלצת להיות חשופה תקשורתית, גם לטענות קשות של הצד שמנגד במלחמה על דעת הקהל. 

רחלי רוטנר, עיתונאית ב”וואלה”, האשימה היום את ח”כ ינון מגל (הבית היהודי) בהטרדה מינית בזמן שהיה העורך הראשי של האתר.

רחלי רוטנר. צילום: פייסבוק

“הוא התיישב צמוד אליי בספה בזמן מסיבת הפרידה שלו, לכבוד עזיבתו את וואלה לפוליטיקה, לא ראיתי את זה בא. “תגידי”, לחש לי, “גם את הרגשת את המתח בינינו כל הזמן הזה שעבדנו יחד?”

“מתח? לא”. כאמור, בעיקר התבדחנו פה ושם, בקושי היו לנו שיחות אמיתיות.

“מוזר, אני תמיד הרגשתי מין מתח מיני כזה בינינו, לא שמת לב?”.

וול, זה נראה כמו כיוון שיחה מוזר מאוד בשביל מישהו נשוי שמדבר עם מישהי נשואה שרק לפני שנתיים שיתפה אותו בהפקת סרטון הצעת-נישואים לאהובה הנצחי, אבל הי, זה ינון השובב שלנו וכולי! אז נשארתי קולית וקלילה: “חה חה ינון באמת הרגשת מתח כזה? לא היה לי מושג טיהי איזה משוגע אתה”.

“האמת היא שעכשיו אני יכול להגיד לך את זה, כי אני כבר לא הבוס שלך”, המשיך הטיהי לשורר, “אבל כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי”.

מה שמעצבן בסיטואציה כזאת זה המעורפלות שלה. פעם הטריד אותי מישהו ברחוב והעפתי לו בוקס לפרצוף, וזה היה קל ומתבקש. אבל קשה נורא לקפוץ ממצב של פמיליאריות למצב של כעס. בנאדם שעד אתמול צחקת על חוסר הטקט החינני שלו, קשה להזדעזע כשזה הופך פתאום לאגרוף בבטן – כי הנימה היא אותה נימה, החיוך הוא אותו חיוך, לכי תעשי תוך שנייה סוויץ’ למצב של סכנה. אז חייכתי כמו מפגרת “אמממ אוקיי חה חה”, אבל כל כך נגעלתי. ממנו, מזה שבערב האחרון שלנו כקולגות למקצוע בחר להשאיר אותי בידיעה שאני “ציצי” ו”תחת”.

 

האמת, מאוד חיבבתי את ינון.הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות. חברותי, חייכני, מפרגן, עם חוש הומור עצמי שזה דבר שאני תמיד מער…

Posted by Racheli Rottner on Monday, November 23, 2015

בעקבות הפרסום ח”כ מגל הודה והתנצל, אך לא שכח להאשים את רוטנר ב”שיימינג”: “ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום, ואני מתנצל ומבקש את סליחתו של כל מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות”.

ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות

Posted by ‎ינון מגל – Yinon Magal‎ on Tuesday, November 24, 2015

במילים אחרות, על פי מגל, חבר כנסת, זה בסדר גמור שגבר יאמר לאישה כל דבר, מטריד ככל שיהיה, אבל אם היא נפגעה דרך הפעולה הלגיטימית מבחינתה היא לומר לו את זה אישית. ואולי אתה היית צריך לשמור על הפה שלך, בייחוד כשידעת שאתה עומד להיות חבר כנסת?

בעלה של רוטנר, תסריטאי ב”גב האומה”, הגיב אף הוא:

לכל אלה שתוהים “למה דווקא עכשיו”? לא יודע, כמה זמן אתם חושבים שלכם היה לוקח לאזור אומץ לחשוף פרשייה בה מעורב חבר כנסת ח…

Posted by Ariel Waysman on Tuesday, November 24, 2015

בעקבות הפוסט של מגל כתבת נוספת ב”וואלה” בשם אור שוקרון טענה כי מגל הטריד אותה מינית:

לא אמרתי כלום כי זה מביך. משפיל. מבזה. אף אחת לא רוצה להיות מתוייגת כמי שעברה הטרדה מינית.מדוע? מפני שבמדינת ישראל נוטי…

Posted by Or Shukrun on Tuesday, November 24, 2015

מגל טרם הגיב על הטענה החדשה. סביר להניח כי בעקבות הפרסומים תיקרא המשטרה לחקור, הנשים שהעלו את הטענות יתבקשו להגיש תלונה רשמית במשטרה ויתברר אם יש תלונות נוספות נגד מגל, שנראה כי הסתבך, גם בתוך מפלגתו.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן