10 סימנים שמוכיחים כי אתה פלנר במשרד פרסום

הפלנרית או הפלנר הם המוח של משרד הפרסום. היד המכוונת שמתווה את הדרך האסטרטגית ללקוחות המשרד, הם האנשים שקוראים את השוק, את המוצר של הלקוח, הצרכים של הצרכנים – ומחברים הכל לידי יצירת אסטרטגיה שיווקית ופרסומית.

היום אני מועסקת כמנהלת קריאייטיב, אבל לא אשכח לעולם את ההזדמנויות שחיי המקצועיים כפלנרית זימנו לי; החל מהצגת מצגות מול בכירים במשק שקיבלו החלטות אמיצות יחד איתי, ועד לרגעים שבהם הלקוח כה סמך על הדעה שלי שהוא בלבל ביני לבין המטפלת הזוגית, הקואוצ’רית או הפסיכולוגית שלו.

קורס אסטרטגיה וניהול הפרסום של הבצפר יכשיר אתכם להיות מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות וארגונים, מנהלי לקוחות או פלאנרים במשרדי פרסום וכל זאת באמצעות מתודות למידה ותרגול בלעדיות. 90% מבוגרי הקורס עובדים בתעשייה. לפרטים>>

התפקיד הזה טומן בחובו הרבה אחריות, אבל גם הרבה רגעים משעשעים שכנראה רק פלנרים כנראה יכירו. הנה 10 מהם:

1. לא חשוב כמה פעמים תנסה להסביר, ההורים שלך פשוט לא מצליחים להבין מה אתה עושה למחייתך

 מהסיבה הפשוטה שהתפקיד הזה משלב בין כלכלה, מנהל עסקים, פילוסופיה, פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, ובעצם – כל תחום קיים בעולם.

2. לעיתים קרובות, גם אתה לא מבין

התפקיד הזה נותן חופש פעולה ונסמך על המוח שלך, שלעיתים גם אתה תהיה קצת מוצף ולא תבין מה אתה אמור לעשות.

3. בישיבות במשרד, אתה מערער על קיומו של כל מי שאומר משהו על אסטרטגיה והוא לא פלנר. או אתה 

4. ימי ראשון שלך נראים פחות או יותר ככה

הנחמה: הם כנראה נראים ככה אצל כל מי שעובד בתחום הפרסום.

5. קראת מאות מאמרים, מודלים, תיאוריות ומחקרים. אף אחד מהם לא הכין אותך לרגע שבו ה–Power point קרס מבלי ששמרת את המצגת שאתה עובד עליה

אלא אם כן תבוא המצאה מסחררת (לא כזו שעושה סחרחורות כמו Prezi), התוכנה שתעבדו איתה הכי הרבה היא ה -PowerPoint, ומבלי שתרגישו היא תהפוך לחברתכם הטובה ביותר.

6. אף אחד מהם גם לא הכין אותך לרגע שבו נזכרת שיש לך דדליין ששכחת ממנו

התפקיד מצריך אחריות ומסירות, אבל אל תשכחו לעולם: לא חשוב כמה קשה תעבדו, לעולם לא תוכלו לנקות את השולחן. כן תוכלו לטשטש את כולם בכל מיני מילים גבוהות שהם לא מבינים כדי להרוויח עוד זמן.

7. כשלקוח שואל אותך שאלה שאתה לא יודע לענות עליה, אתה לעולם לא תודה שאתה לא יודע את התשובה

8. אתה מכיר לפחות 100 ציטוטים של אנשי רוח, כלכלנים ופרסומאים

תמיד כשהייתי צריכה אותם – ניטשה, איינשטיין, כהנמן, גודמן ועוד רבים וטובים התגייסו כדי לעזור לי.

9. 94% מתוכם המצאת או שינית, רק כדי שהם יתאימו למה שאתה רוצה להוכיח במצגת

לפעמים עזרתי להם לעזור לי.

10. לסיכום: “גדולתו של פלנר היא בכוחו לגרום למנהל הקריאייטיב להאמין שהוא בעצמו המציא את מה שהפלנר כבר יודע” – נטע רייך, מנהלת קריאייטיב בגליקמן-שמיר-סמסונוב, 2015 

 הכותבת, נטע רייך, היא פלנרית לשעבר והיום מנהלת קרייאטיב 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן