דאעש תרופות שוקלים מיתוג מחדש

ארגון הטרור דאעש (Isis) גורם כאבי ראש לא רק לגופי מודיעין בכל העולם אלא גם לחברת התרופות ISIS Pharma שנסחרת בשווי 7.2 מיליארד דולר. החברה קרויה על שם איזיס, אלת הרפואה, הקסם והטבע המצרית.

על אף שאנשים יודעים שאנחנו לא קשורים לארגון הטרור, לשם יש הקשרים שליליים, אמר ד’ ווייד וואלק, סגן נשיא Isis Pharma ל-CNNMoney, “ברור שהמצב לא משתפר עם הזמן”.

הוא הוסיף כי פיגועי הטרור בפריז בשישי האחרון מעיקים על החברה לא מעט. מקריות או לא, מניות Isis פארמה צנחו בארבעה אחוזים ביום שני, כאשר התחדש המסחר במניית החברה.

ראו גם: בחורות בשם אייזיס נגד דאעש

החברה נסחרת בבורסת הנאסדק תחת הסימול ISIS. אולם וואלק סבור כי למכירות של מניית החברה עשוי להיות קשר למתחרה, “קלוביס אונקולוגיה”, שמנייתה צנחה ב-70% ביום שני לאחר שמינהל התרופות והמזון האמריקני דרש ממנה מידע נוסף על התרופה נגד סרטן Rociletinib.

הדברים שאמר וואלק שונים מאוד מדבריו של מנכ”ל Isis Pharma, סטנלי קרוק, שאמר ל-CNBC בשנה שעברה: “זה מטריף אותי…המשקיעים שלנו צריכים להיות מתוחכמים. אנחנו ISIS כבר 25 שנים ולא מתחשק לי להיכנע לטרוריסטים האלה ולשנות את שמי. שהם ישנו את שמם”.

על פי CNN, עדיין לא התקבלה החלטה בעניין שינוי השם. 

נכון לחודש אוקטובר האחרון, פעלו בארה”ב 270 חברות אמריקניות שכללו את השם ISIS בסימן המסחר שלהן. אם חברת התרופות תשנה את שמה היא תצטרף לשורה ארוכה של חברות שכבר עשו זאת, בהן  Isis Wallet, חברה לתשלומים במובייל מבית AT&T. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן