בדרך כלל בפרסומות ל”ברבי” נראה ילדות חמודות מתמוגגות מהצעצוע החדש אך הפרסומת החדשה לברבי השווה 150 דולר של מוסקינו עושה היסטוריה. לראשונה, מככב ילד בפרסומת לבובות ברבי. לכאורה, אין טבעי מזה אך עבור חברת מאטל מדובר במהפכה מיגדרית שמעוררת באזז.
לא ברור אם זה מה שיעזור למכירות ההולכות וצונחות של החברה. הילד הקולי והאופנתי בפרסומת בהחלט גונב את ההצגה. הורים שמרנים בוודאי יזדעקו על המסר המובלע שהופך בנים לחובבי בובות אך בינתיים הסרטון הפך ויראלי וזכה בשבחים רבים בזכות המסר המתקדם.
אך עם כל הכבוד לבנים או בנות, כדאי לזכור כי מדובר בסרטון שמקדש מעל הכל קפיטליזם וצרכנות של מותג מפורסם וידוע בניחוח אליטיסטי. ברבי לובשת מוסקינו, לא פחות. השימוש במונח “מוסקינו” נשמע כאילו מדובר במילה בסיסית מהמילון, משהו כה מובן מאליו ופשוט. “היא הברבי הכי מוסקינו אבר!”.
על אף הניחוח העז של תרבות המותגים הזו, סחטיין על הצעד לעבר שיוויון מגדרי. כן, גם בנים יכולים ליהנות עם בובות ולא רק לנסות להיות קן כשיהיו גדולים.