אתם לא תזלזלו יותר בציור החתולים הזה לאחר שתקראו איזה שיא הוא שבר

איך משיגים השפעה ומגדילים את הנוכחות ברשתות חברתיות? תפסו לעצמכם מקום בסדנה המעשית “באזזאיט” מבית “חורים ברשת” ו-Digitalent

קיטש יכול להיות עסק מאוד רציני וגם משתלם. התמונה למעלה, “המאהבים של אשתו”, היא ציור של קארל קהלר מ-1891. הציור, בו נראים 42 חתולים של מיליונרית אסצנטרית מקליפורניה, הדהים את כולם כאשר נמכר לאחרונה במכירה פומבית של סותביז עבור 826,000 דולרים. 

קייט בירדסל ג’ונסון הייתה אישה עשירה ומטורללת על כל הראש, לא שיש משהו רע בזה, והיא אולי אשת החתולים המשוגעת הכי עשירה שחייתה אי פעם.

אחד מהתחביבים שלה בשעות הפנאי שלה היה להאכיל את החתולים הרבים שהסתובבו באחוזה שלה. אך בסופו של דבר היא הבינה שהיא זקוקה למזכרת יפה מכל החתולים האלה. 

היא הזמינה את האמן קארל קהלר ב-1893 כדי לצייר דיוקן של 42 מחתוליה האהובים. הציור מנציח רק 12% מהחתולים של קייט – היו לה 350 בסך הכל. התמונה שוקלת 102 ק”ג והיא מתפרסת על 1.8 מטרים על 2.6 מטאים. 

כאשר הציור הועמד למכירה פומבית בבית המכירות הפומביות סותביז הציפייה הייתה שיימכר לכל היותר עבור 300,000 דולרים, אך המחיר בקריאה האחרונה הפתיע את כולם. המכירה הזו מוכיחה פעם נוספת את הפופולריות האדירה של תמונות החתולים, שזכו להכרה בינלאומית בזכות הרשת אך הקסם שלהן לחלוטין לא נעצרת שם. 

פולי סרטורי מנהל אגף הציורים האירופים מהמאה ה-19 בסותביז, אמר ל-CBC כי אחד ההיבטים המרשימים בציור היא העובדה שקהלר צייר כל חתול בנפרד ובסופו של דבר שולבו כל החתולים לדיוקן אחד. “אין שום מצב ש-42 חתולים ישבו בשקט ואיפשרו לצייר את הדיוקנאות שלהם”, הוא אמר.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן