מנהלים מוצאים עצמם לא פעם נבוכים עקב ריבוי אפשרויות הפרסום והקידום ברשת: אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, גוגל, דפי נחיתה, ניוזלטר ועוד. במה להתמקד? מה יספק הכי הרבה תוצאות?
לעתים קרובות מדי, בעלי עסקים לא טורחים להקדיש לנושא יותר מדי מחשבה ומפזרים את הסמכויות בנושא זה לבעלי תפקידים שונים. תופעת הלוואי המצערת היא שעובדים דוחקים את המשימות האלה למקום האחרון והאפקטיביות נפגעת. הפועל היוצא עלול להיות המסקנה הלא מוצדקת כי “אין טעם להשקיע באפיקים האלה”.
זה הזמן להצעיד את העסק קדימה עם קורס ניהול מדיה חברתית ושיווק באינטרנט. לפרטים נוספים והרשמה
זו בדיוק הסיבה מדוע העסק שלך זקוק למנהל מדיה חברתית מיומן שיוכל לגבש ולנהל אסטרטגיה כוללת לניהול הנוכחות שלך במדיה החברתית.
1. גם אם העובד שלך צעיר וגדל לעולם של רשתות החברתיות זה לא אומר שהוא יודע מה הוא עושה
מנהל מדיה חברתית מנוסה ומעורה שמקדיש את כל זמנו לעניין בקיא בטכנולוגיות הווב החדשות. הוא יודע ראשון על כל פיצ’ר חדש ומגבש המלצות אודות התועלת בשימוש בו. בעזרתו תוכל לקבל החלטות חכמות בעיתוי הנכון, שיאפשרו לכם לפתוח אפיקי פעילות נוספים ולהביא לקוחות חדשים.
2. גם אם למנהלת המשרד/העוזרת שלך יש זמן פנוי זה לא אומר שהיא צריכה לנהל את המדיה החברתית
בטח שמעתם על משברי מדיה שפקדו מותגים ברשתות חברתיות. לעתים קרובות המשבר מחריף כאשר אין למותג עובדים שנמצאים עם האצבע על הדופק ומודעים ל”צייטגייסט” של הרשת. מנהל המדיה החברתית הוא האיש שלכם ברשת. הוא (או היא) נמצאים באינטראקציה שוטפת עם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים שלכם על בסיס יומיומי דרך תגובות והודעות. מנהל המדיה החברתית יכול לשפר משמעותית את המוניטין של העסק שלכם ברשת. זאת בדיוק הסיבה מדוע חשוב להקצות תקן ייעודי לתפקיד הזה בחברה במקום לפזר את האחריות בין עובדים שונים.
3. בגלל שגם אם אתה הבוס זה לא אומר שמדיה חברתית זה תחום ההבנה שלך
4. קצב השינויים יכול לתסכל
זה דורש זמן וסבלנות לעקוב אחר כל החידושים ולהבין מה מהם רלוונטי ומה לא.
5. שיווק במדיה חברתית זה הרבה יותר מפרסום סטטוס בפייסבוק
מנהל מדיה חברתית יכול לחסוך לעסק שלך המון זמן וכסף על ידי ניהול ומעקב אחר קמפיינים מקוונים. אופוטימיזציה (מיטוב) של קמפיינים יכולה לשמש כדי לדעת בזמן אמת מה עובד ומה לא ובכך לחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים בתקציבי פרסום שמתבזבזים. סיום מיידי של קמפיינים מקוונים שלא מניבים תוצאות יחסוך בעלויות. מאידך, הגדרת קמפיינים נכונים תבטיח את התמורה הכי משתלמת לכסף שלכם.
6. בגלל שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם נמצאים שם
אנשים פונים אליכם ברשתות חברתיות מדי יום. אולי לא תמיד תזהו את הפניות האלה משום שהן אינן הזמנות של מוצרים או שירותים אלא שאלות שאנשים שואלים ותגובות שמתפרסמות און ליין – בדף העסקי שלכם, בהודעות פרטיות ועוד. זה בדיוק השלב בו מנהל מדיה חברתית עם ידע מקיף בשיווק יכול להיות שימושי. הוא ידע לאסוף את כל הפניות הנכנסות האלה ולתרגם אותן ללקוחות חדשים, כמו גם להפיץ את המסרים הרלוונטיים לקהלים חדשים.
מעבר לכך, צבירת אוטוריטה היא התכונה החמקמקה שמסייעת לעסק להפוך לשם דבר בתחומו. מנהל מדיה חברתית יכול להשפיע על התפישה של מאות עד עשרות אלפי אנשים שיראו בעסק שלכם כמוביל בתחומו והם עשויים להעביר את הרושם הזה הלאה לאלפי עד עשרות אלפי אנשים נוספים, וכתוצאה מכך יתרמו לגידול בנאמנות למותג שלכם.
זה הזמן להצעיד את העסק קדימה עם קורס ניהול מדיה חברתית ושיווק באינטרנט. לפרטים נוספים והרשמה
ראו גם:
7 תכונות מבוקשות במיוחד אצל אנשי שיווק דיגיטלי ב-2016
10 כישורי חובה כדי להיות מנהל מדיה חברתית מבוקש ב-2016
תמונת שער: Shutterstock