וידאו: ספינות רוסיות תוקפות לראשונה את דאעש עם טילי שיוט

משרד החוץ הרוסי פירסם סרטון של ספינות מלחמה רוסיות משגרות מהים הכספי טילי שיוט שפוגעות במטרות של המדינה האיסלאמית בסוריה, מרחק של 1,500 ק”מ.

פרסמו דרך “חורים ברשת” ותגיעו למאות אלפי ישראלים עם תוכן ויראלי ממוקד. לפרטים>>

על פי משרד החוץ הרוסי, ההתקפה של הצבא הרוסי בוצעה על ידי שיגור 26 טילי שיוט Kalibr NK ופגעו במטרות בהצלחה ובדיוק רב. מאז תחילת המתקפה הצבא הרוסי הרס לפחות 112 מטרות, כולל עמדות קדמיות, מאגרי חימוש ורכבים משורינים השייכים לדאעש. מדובר בירי למרחק של 1,500 קילומטרים לכל הפחות. הטילים חלפו מעל איראן ועיראק באישור המשטרים באיראן ובעירק. שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו מסר כי ארבע ספינות מהצי הכספי השמידו 11 מטרות “שהוכיחו את יעילות הטילים שלנו למרחק של עד 1,500 ק”מ”, לדבריו.

על פי דיווחים, אחת מההפצצות האוויריות הרוסיות הבוקר פגעה  סמוך לחאלב במחסני נשק של מיליציית מורדים סורית בשם “ליווה סוקור אל-ג’באל”, הנתמכת על ידי ארה”ב. אנשי המיליציה נטלו לקחו חלק בתוכנית האימוים של הסי-איי-אי בקטאר ובסעודיה.  

צבא סוריה, בסיוע המיליציות הנאמנות למשטר בשאר אל אסד פתחו הבוקר בהתקפה קרקעית על מטרות מורדים מצפון לעיר חאמה. ההתקפה נעשית בחיפוי הפצצות רוסיות מהאוויר ומהים. זו ההתקפה המשולבת הראשונה לרוסיה ולמשטר הסורי מאז החלה מוסקבה במבצע הצבאי בשבוע שעבר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן