הסלפי גירושין הזה הפך ויראלי מכל הסיבות הנכונות

יש זוגות שיודעים להתרגש ואילו אחרים הופכים להעתק חיוור של “קרמר נגד קרמר” ומאמללים את חיי הצד השני עד מוות. חשוב לדעת עם מי להתגרש כי אז מתגלה הפרצוף האמיתי.

האם הוא מתעלם מקיומך, נחמד, אדיב, עוזר לך עם סידורים, עומד במילתו? כאשר אדם מאוהב בך הוא יעשה הכל למענך אבל ברגע שהוחלט על פרידה ניתן להבין עם מי יש עסק ואתם יכולים למצוא את עצמכם תוהים “מי הבן אדם הזה?” וזה הדבר הכי עצוב בעולם.

מה שבטוח, גירושים נקשרים בפסימיות, עצב, דיכאון, שברון לב ואבדון ולכן תצלום הגירושין הזה לפניכם הפך ויראלי כל כך. הוא ההפך, האושר הטהור. הפרודים הטריים כריס ושאנון ניומן, נראים כמו זוג מאושר רק שהם עומדים עם הגב אל בית המשפט בו הגישו את תיק הגירושין שלהם.

שאנון היא זו שהעלתה את התמונה המשעשעת לפייסבוק והעניקה פרספקטיבה מרעננת על פרידות עבור כל מי שחווה את זה או מתכוון להגיע לשם בבוא היום. 

בפוסט היא כותבת: 

“בתמונה נראים כריס ניומן ואני אתמול אחרי שהגשנו בקשה לגירושין! אבל אנחנו מחייכים?! כן, אנחנו משוגעים כאלה. אנחנו מחייכים כי הבן זוג שבחרנו לכל החיים לא התגלה כבן זוג שהיינו צריכים? ברור שלא.  אנחנו מחייכים כי עשינו משהו יוצא דופן (אנחנו בכל מקרה חושבים כך!) אנחנו סיימנו את הנישואין שלנו באופן הכי מכובד, מחושב ואצילי וזה יאפשר לנו להמשיך להיות הורים לילדינו, הסיבה המושלמת שזה תמיד היה נועד להיות כדי שהם בחיים לא יצטרכו לבחור. הם לא יצטרכו לבחור לאיזה צד באודיטוריום לרוץ אליו  אחרי קונצרט כריסטמס או הצגת האביב כי נשב ביחד. הם לא יצטרכו להיאבק בתכנוני החתונה שלהם כי  נעמוד באותו צד בחופה – הצד שלהם. התמודדנו עם קשיים אך הצלחנו לצאת מזה כאשר שני ההורים שלהם, שחיים בשני בתים נפרדים, מעניקים להם אהבה גדולה פי שניים. וכעת כאשר אתם יודעים שזה אפשרי – אנא תשקלו את דרכנו אם אתם מוצאים את עצמכם בדרך הזו או שתשתפו את המסר שלנו, אם אנחנו יכולים להזכיר להם שזה אפשרי לאהוב את הילדים שלהם יותר מאשר לשנוא את האקס (מה שחשנו לעיתים במסע הזה אבל בשביל הרקורד אנחנו כן מחבבים זה את זו)”.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן