הפוסט של סנדרה בולוק על אימוץ פתח דיון ציבורי רחב בנושא אך אז בא טוויסט

יכולותיה של סנדרה בולוק כשחקנית נתונות במחלוקת. יש אנשים שחושבים שהיא השחקנית הגרועה והלא מעניינת בכל הזמנים ואחרים גרופים שלה. כך או כך, אין מחלוקת על כך שמדובר באחת השחקניות הרווחיות בעולם שטיפסה למעמד זה בלי להיות יפה כמו אנג’לינה ג’ולי או עילאית כמו קייט בלנשט. בולוק היא הבחורה הזו מהדלת ממול שכולם יכולים להתחבר אליה. התכונה העממית הזו בתעשיה שגדושה כוכבים “גדולים מהחיים” באה לידי ביטוי בפוסט שכתבה והפך ויראלי.

הפוסט בפייסבוק חושף את יחסיה על הורות, גורל, משפחה ובנה המאומץ, לואיס. בגדול, נמאס לבולוק לשמוע מכולם שהוא “לא הבן שלה”, “לא הדם שלה” ושאר טיעונים. היא חשה כמו אמא שלו וזה מה שהיא מבחינתה. “אני גאה שאימצתי אותו. אולי אין לו את העיניים שלי, החיוך שלי, גוון העור שלי אבל יש לו את הלב שלי. אמא היא אדם שמגדלת, אוהבת ומספקת את מה שצריך לילד. זה לא משנה אם חולקים אותו דם או לא”.

מבחינתה, אילו המסלול המשפחתי הרגיל היה עובד למענה היא לא הייתה פוגשת את הילד הזה. “הייתי צריכה להכיר אותו. הייתי צריכה להיות אמא שלו”. היא מדגישה איך הוא בנה בכל דרך אפשרית. היא מבקשת מאנשים שעשתפו את הפוסט עם הילדים שלהם שהם “ברי מזל שיש להם אתכם ובית יפה. בואו נקווה שכולם יקראו את זה, במיוחד אלא שחושבים שאימוץ זה טאבו ונגדו. זה בסדר גמור לאמץ. זו מתנה של החיים. התשוקה של לבכם להעניק לילד בית”.

 

גולשים רבים לא נשארו אדישים והחזירו לה אהבה גדולה ושיתפו את סיפורם האישי בתגובות. בולוק הפכה שוב לדמות האמריקנית האהובה שמצליחה לפנות למכנה המשותף הרחב והמחבק. מה שבטוח, הפוסט עדיף מסרט נוסף בכיכובה.

אלא שאז בא הטוויסט. הפוסט הוויראלי לא פורסם בדף הרשמי של בולוק אלא בדף של מעריצים והתברר מהר מאוד כי מדובר בזיוף. מישהו אשכרה טרח לכתוב פוסט מרגש בשמה של בולוק. האם מדובר במתיחה צינית או בניסיון מתוחכם של אדם שהנושא קרוב ללבו להשתמש בשם של דמות מוכרת כדי לעורר מודעות לנושא האימוץ? לא ברור אך התגובות המרגשות הרבות להן זכה הפוסט של בולוק הן אמיתיות לחלוטין. 

תגובות מכל העולם:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן