בשנים האחרונות פרץ הטרנד של “תזונה בריאה” ו”טבעית” כאשר בין המושגים האלה לבין מה שמשווק באמצעותם לא תמיד קשור. אך בעוד ברוב המקרים אין אמת בפרסום זה לא מפריע ליצרניות הגדולות “לרכב” על עגלת הפרסום הזו ולהחזיר את הלקוחות שאבדו אול הגדיל את קהל היעד.
האחרונה שעשתה זו היא נסטלה עם פרסומת משעשעת במיוחד בה מלצרים עירומים מציעים ללקוחות את שמנת הקפה ה”טבעית” החדשה שלהם.
הפרסומת צולמה בבית קפה קטן בשםIrving Farm Coffee Roasters שממוקם בשכונה לואר איסט סייד במנהטן, ועבורה החברה שכרה שרותיהם של דוגמנים ודוגמניות שיתפקדו ליום אחד כמלצרים, כשלגופם אין כמעט דבר מלבד צבע גוף.
חלק מילצרו ואחרים סתם ישבו להם סביב השולחנות עבור האווירה, אך למרות המצב הלא שגרתי התגובות של הלקוחות היו יחסית מאופקות. רובם היו מופתעים ובעיקר הגברים נראו מבולבלים ונבוכים ולא הפסיקו לבהות. כשהלקוחות שאלו מה פשר האירוע המשונה, הקופאית העירומה כביכול הסבירה להם שמדובר במוצר חדש של נסטלה.
המוצר המדובר, Natural Bliss All-Natural Coffee Creamer, הושק במקור ב-2011 ונועד להיות מוצר טבעי, בכך שהוא מכיל מעט רכיבים – חלק, שמנת, סוכר, מלח וחומרי טעם טבעיים
לאחר שנים של יחסי ציבור לא טובים, נסטלה בבירור מנסה להחזיר את הלקוחות באמצעות שיווק המוצרים שלה כבריאים וטבעיים יותר. מוקדם מדי לומר אם החברה הצליחה להעביר את המסר ועם המכירות יעלו כתוצאה מהפרסומת, אבל מה שבטוח הוא שאנשים אוהבים את הסרטון והוא זכה כבר ל-120,000.