אין גבול לבורות. אב בשם ברוס קספר פוטר מסניף של רשת המסעדות “Chili’s” בפנסילבניה לאחר שעמד וגונן על בנו הקטן שאובחן בתסמונת דאון. האיש התלונן על כך שהעובדים מכנים את בנו “מפגר” ומצא את עצמו מחוץ למקום עבודתו. המשפחה הזו לא התכוונה לשתוק והיא פירסמה את המחאה שלה ברשת החברתית.
קספר עבד באחד הסניפים בקניון כאשר שתי עובדות במקום כינו את הילד “מפגר” וזה ביאס אותו כהוגן. לקספר יש שלושה ילדים עם חברתו, קריסטה מילר. לקטן, קיירון, יש תסמונת דאון. מאחר וזו לא הייתה הפעם הראשונה, קספר פנה למנהל, סיפר לו מה אמרו העובדות והוא ענה לו “אתה יכול לעזוב. בעיה נפתרה!”. הוא עזב את המקום וכאשר חזר גילה שכל המשמרות שלו נתפסו על ידי עובדים אחרים.
בשלב זה, זוגתו, קריסטה מילר קפסר, נשברה ופנתה לרשת החברתית כדי לגולל שם את מה שהתחולל בקניון. היא פירטה את כל הסאגה בפוסט בפייסבוק בו חשפה איך עובדי המקום ומנהליו משתמשים במילה “מפגר” כדי לתאר ילדים עם צרכים מיוחדים.
היא תיארה איך קספר היה העובד המושלם, זה שמעולם לא איחר ואולי החסיר שלוש משמרות בגלל ניתוחים של בנם וכזה שממלא את המקום של עובדים אחרים אם צריך. היא סיכמה שהם לא יקבלו התנהגות דוחה שכזו ותכלס, צודקת לגמרי.
“אחד המנהלים השתמש במילה ‘מפגר’ בשיחה וזה לא במקום”, אמרה מילר בראיון, “לא רק עבור קיירון אלא לכל הילדים עם צרכים מיוחדים. אם זה סינדרום דאון או משהו אחר. יש נכון ולא נכון וזה בהחלט לא נכון”. עד כה, המקום לא עשה משהו כדי לשפר את המצב או לתקן את דרכו. דובר החברה מסר בתגובה הודעה רשמית כי “זו לא התנהגות שאנחנו דוגלים בה”, לגבי מה שהמנהל עשה, הוא ציין: “אנחנו מתייחסים להאשמות כאלה ברצינות ועורכים חקירה בנושא”.
מילר פרסמה עדכון גם לגבי זה, בו נדהמה שאחרי שלושה שבועות עדיין לא נמסרה כל תגובה רצינית לפרשה מעבר להבטחה אמורפית. החברה בטח קיוותה שהזמן יעלים את הבאזז ברשת. היא ציינה בכעס איך העובדות שהעליבו את בן זוגה עדיין מועסקות במקום. כולם שם ורק הוא איננו. טוב, מי רוצה לעבוד במקום כזה. לפחות קיבלו יח”צ גרוע כפי שמגיע להם.
בינתיים קספר קיבל הצעה לעבוד בסניף אחר של אותה חברה אבל הוא ויתר. “אני לא מרגיש נוח לעבוד בחברה הזו”, הוא הגיב. צודק. הוא ראוי ליותר. הרבה יותר.