העולם סוגד לנעורים נצחיים וחברות הקוסמטיקה כל הזמן כל הזמן מפתחות עוד קרמים שמבטיחים לנו עור פנים חלק כמו תינוק. כל כך הרבה כספים מוקדשים למציאת השטיק החדש שנשים יעופו עליו אך כעת מודעה אחת גאונית בישרה בדיוק ההפך ועשתה באזז.
מדי שנה מופצים קמפיינים להעלאת מודעות סביב סרטן השד, מעט מהם כידוע מעוררים מחשבה באמת. בהקשר זה, משרד הפרסום BBDO בניו זילנד פיתח קונספט למוצר מבריק יחד עם מודעת פרינט בלתי נשכחת שמסוגלת לשנות תפישה והתנהגות אנושית, הישג שמעטים יכולים להתהדר בו.
רוב הנשים לא מורחות על צווארן ועל החזה קרם הגנה אבל אילו עשו זאת, היו יכולות היו לגלות גושים ובלוטות לפני שאלה התפתחו למשהו סבוך יותר. חמישים אחוז מהגושים החשודים מתגלים לא באמצעות הקרנות הממוגרפיות ומכאן שלא מעט תלוי בנו.
האגודה למלחמה בסרטן הניו זילנדית התחברה למותג היופי “סקינפוד” כדי ליצור קרם לחות לחזה. ובכך החברה הלכה צעד קדימה ויצרה בעצם צורך חדש עבור נשים שיכול ברמה הפוטנציאלית להציל את חייהן. משרד הפרסום הלך עוד יותר רחוק וליווה את המוצר במודעה מהפכנית וראשונה מסוגה, קרם היוצר קמטים כי אם תשתמשי בו חייך יתארכו ותוכלי בכלל להגיע לגיל שיהיו לך קמטים.
המודעה הגאונית זכתה בפרס אריה הזהב בקאן ומה שבטוח, היא לא תזדקן לעולם.