איך יזמית אחת שינתה את תעשיית הדוגמנות כבר בגיל 18

הזמן הוא מושג אמורפי וזה לגמרי תלוי בנו איך ניצוק לתוכו משמעות. בגיל 13 רובנו לא ידענו מה אנחנו רוצות או יכולות לעשות בעולם אבל מאריט סימונס ההולנדית ידעה ועוד איך. כבר אז היא לימדה את עצמה לבנות אתרים באינטרנט. בגיל 16 היא תרמה מהידע שלה לסוכנות דוגמניות ובגיל 18 היא כבר הקימה סוכנות משלה. בהחלט הספק לא רע עבור בחורה צעירה בזמן שאנחנו רק התגייסנו בצבא.

בגיל 18 הקימה סוכנות בעצמה. צילום: Pablo Delfos

לסוכנות בוטיק שלה קוראים “Code  Management” וכעבור שמונה שנים, בגיל 26, היא עומדת בראש אחת הסוכנויות הכי מצליחות בארצה כאשר היא מייצגת כמה מהשמות הכי חמים שם. במסגרת ראיון למגזין ID היא סיפרה איך החלה את דרכה. בגיל צעיר היא צילמה תמונות והקימה אתרים בעצמה. אחר כך היא התגלגלה לתחום ציד הדוגמניות והיא מספרת שהבנתה הטכנולוגית אפשרה לה הצצה מרהיבה למה שקורה ברשתות החברתיות הצומחות, מהן קיבלה השראה לפתיחת סוכנות דוגמניות במתכונת חדשנית בבוא היום. 

קיקי. צילום: Ruben De Wilde

את הפרצופים הרעננים היא איתרה בזמנו ב”מייספייס” וכאשר הבינה שכדי להתקדם באמת עליה לעבור מהעיר בה התגוררה לאמסטרדם, כך עשתה. היא החלה לפנות לבחורות שאת כשרונן היא זיהתה דרך רשתות חברתיות ומתוך החיבור איתן היא התקדמה. היא הבינה שעליה לאתר פנים מיוחדות ולא עוד פרצוף מסחרי בלתי נחקק. כשהדוגמנית שלה, נימו, קטפה קמפיין ל”פראדה” הן היו צריכות לטוס לניו יורק אך מאחר ושתיהן היו רק בנות 19 אפילו צ’ק אין במלון לא יכולות היו לעשות.

קים. צילום: Ruben De Wilde

היא מצוידת באמביציה מטורפת ורעננות אין קץ אבל הגיל היה בעוכריה לא מעט. אמנם, כולם בתעשיה העריכו את העבודה הקשה שלה אבל היו כאלה שתהו אן היא “רצינית מספיק”. עד היום היא צדה את הדוגמניות לבדה. לבחורה אחת בלבד היא פנתה ברחוב ואת רוב הבנות היא מאתרת אונליין בעצמה.

לדבריה, היא מחפשת “כוח פנימי” באותה מידה שהיא מנסה לאתר בהן תכונות פיזיות כמו גובה ומשקל מסוימים. הבנות צריכות להיות בנויות למקצוע, לדבריה. “חשוב שיהיה להן תחביבים, תשוקות ודברים שמעניינים אותן חוץ מדוגמנות כדי להישאר עם הרגליים על הקרקע”. היום, בניגוד לפעם, מחפשים דוגמניות עם אופי, אישיות כריזמטית ולא רק פנים יפות. כמובן, אם יהיו להן מיליון עוקבים באינסטגרם זה לא יזיק. היא מסבירה שכסוכנת חשוב לה יותר למצוא איכות על פני כמות. 

מדובר בחשיבה ליברלית בנוף תעשיית היופי. היא שאפה כבר מגיל צעיר לראות יופי מגוון יותר ופחות פלקטי. אנחנו עדים לאופן בו יותר ויותר ביכולתה של אישיות ייחודיות להפוך אישה לכוכבת. קארה דלווין היא דוגמה לבחורה בריטית שכבשה את העולם בזכות הקוליות האגבית ששידרה בתור דוגמנית צמרת עולמית ויכולת זו העניק לה תהודה רבה אבל סימונס הבינה את כוח הייחוד כבר בגיל 18 וזה הישג יוצא דופן. תפישה כמו שלה הייתה יוצאת דופן בזמנו והיא בהחלט בחורה מעוררת השראה. 

נימו. צילום: Ruben De Wilde

דרך ID

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן