האם המותגים שסביבכם גורמים לכם להרגיש לפעמים, איך נאמר, עצובים? האם אתם מוצאים את עצמכם יוצאים לרחוב, מסתכלים על שלטי הפרסומות שמסביב ומרגישים שהתאגידים לא השאירו לנו לכם שום דבר אמיתי להיאחז בו? המאייר אדם ג’יי קורץ החליט שגם לו קצת נמאס מהעולם המסחרי הזה, והוא החליט להפוך כמה לוגואים מפורסמים של תאגידים ענקיים לגרסאות העצובות של עצמם. זה מצחיק כמה שזה עצוב.
“מותגים תמיד מנסים להתחפש לחברים שלנו בפידים הפרטיים שלנו”, סיפר האיש, “בטוויטר ובאינסטגרם עם תמונות נוצצות ובהירות. אבל בואו נהיה כנים, הפידים שלנו לא באמת שמחים. אנשים תמיד מתלוננים, מוציאים אנרגיות שליליות. חשבתי שזה יהיה מצחיק לזרוק כמה מותגים עצובים לתערובת הזאת”. הפרוייקט הקטן שלו התחיל עם לוגו עצוב של נייקי: “פשוט אל” במקום המסר השיווקי הרגיל של החברה. משם הוא כבר דהר קדימה ובעולם הממותג עד עייפה, יש בזה בהחלט משהו מרענן. כל הלוגואים האלה שורבטו בפרק זמן של 20 דקות, לפני שאדם היה צריך לסיים ולצאת לפגישה. נקווה שהוא מתכוון לעשות פרוייקט המשך כי המציאות האפורה צריכה עוד כמה לוגואים עצובים שילוו אותה.
— BFF (@YrBFF) May 22, 2015
משם זה התפשט כשאדם ביקש מהעוקבים שלו לטוויטר להציע לוגואים אחרים, מה שהוליד את אלה:
#sadvertising @bbyjswag pic.twitter.com/lb9ULP0gMC
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
feel like their logo is screaming #sadvertising @MagpieLibrarian pic.twitter.com/ucBXBnoGQB
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
enjoy a drink before you die #sadvertising @zachreini pic.twitter.com/FU4XNmBK9H
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
no bias on this one obviously none at all #sadvertising @AdamRGarcia pic.twitter.com/5zN6lef7W6
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
cheers! let’s drink this because this is what we have presently #sadvertising @saranev pic.twitter.com/5juuFCUpNj
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
delicious death! guac is extra #sadvertising @timothyisalive pic.twitter.com/pw8GWDYcrE
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
received a pre-emptive cease and desist sorry mr. starbuck #sadvertising @Samantha_Fong pic.twitter.com/TJBK4U7yZJ
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
cheap furniture but not easy its ok you need us more than we need you #sadvertising @kdigilio pic.twitter.com/vFp4Y6GjEJ
— Adam J. Kurtz (@ADAMJK) May 22, 2015
דרך Adweek