יש כל מיני שיטות יצירתיות לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית, אבל הדרך שבה בחרה חברת The New Adventure Travel- NAT מדרום וויילס לפרסם את האוטובוסים החדשים שלה חורגת לחלוטין מגבול הטעם הטוב לדעת המבקרים.
החברה מפעילה רשת של אוטובוסים, לרבות אוטובוסים של בתי ספר ולטענתה בסך הכל רצתה למשוך את תשומת הלב של הדור הצעיר.
אז איך מושכים את תשומת הלב? באמצעות שילוט ענק של דוגמנית (או דוגמן) חשופה למחצה עם הכיתוב: “תרכב עלי במשך כל היום בשלושה פאונד בלבד!”.
תמונה של השלט על האוטובוס אפילו הועלתה לחשבון הטוויטר של החברה, כחלק מקידום הקמפיין ותוך שעות ספורות הפכה לחדשות החמות של היום, לרבות תגובות קטלניות ברשת כמו “פרסומת זוועתית! מה לא בסדר איתכם?!” ו”הם באמת חושבים שהם יכולים לצאת בסדר מזה? נשים צריכות להחרים את החברה הזו!” וגם תגובות של נציגים של גופים מוסדיים:
הלחץ החברתי עשה את שלו ואתמול ב 11.30 בבוקר, רק שעות ספורות לאחר עליית הקמפיין, הוא הורד תוך ההתנצלות: “לא התכוונו לפגוע באף גבר או אישה עם הסלוגן ‘תרכב עלי כל היום’ ואם זה מה שגרמנו, אנחנו מתנצלים”.
דרך BBC ,The Guardian