מה יש לאינסטגרם נגד חצילים?

מכורים לאינסטגרם ביקשו כבר הרבה זמן אפשרות לתייג אמוג’ים ולהפוך אותם להאשטג ממש כמו שאפשר לעשות למילים. למה לכתוב #מאוהב כשאפשר פשוט להשתמש באמוג’י של סמיילי עם לבבות במקום עיניים? עד לפני כמה ימים התשובה היתה “כי אינסטגרם לא מרשה”, אבל לאחרונה העניין הזה סוף סוף השתנה באמצעות עדכון חדש לאפליקציה שמאפשר לעשות האשטג אמוג’י.

אפשר היה לחשוב שבכך ייגמר הסיפור, אבל מסתבר שמבין כל האמוג’ים, אינסטגרם לא ממש מחבבת את זה של החציל. כן כן, החציל. הירק הסגול. מה רע בו? לא ברור, אבל באינסטגרם פשוט לא מאפשרים להשתמש בו כהאשטג. 

הסיבה הסבירה ביותר לאיסור הביזארי הזה הוא הדמיון הדי מובהק של אמוג’י החציל לאיבר מסוים בגוף האדם (ברצינות!). אינסטגרם מנסה לשמור על תדמית “לכל המשפחה”, ונוהגת לצנזר לא מעט תמונות שכוללות עירום (גם אם הוא רק מרומז). אולי הם לא רצו לאפשר אפילו מצב היפותטי בו האשטג חציל יהפוך לתיוג פורנוגרפי. העובדה שאינסטגרם לא מאפשרת תיוגים כמו #sex או #porn רק מחזקת את ההשערה הזאת.

למרות זאת, באינסטגרם כנראה לא חשבו רחוק מספיק. אם תצמידו שני חצילים זה לזה דווקא תוכלו לתייג אותם, או להבדיל אם תצמידו חציל לאמוג’י של אפרסק, שמזכיר גם הוא איבר מסויים, גם זה יעבוד:

בקיצור – אם באינסטגרם חושבים שעל ידי חסימת החציל היא תגרום לחרמנים להפסיק להשתמש בדמיון שלהם, הם כנראה טועים. בינתיים קמה כבר קריאה לשחרר את החציל מהגלות, תחת ההאשטג ההולם #freetheeggplant. אתם מוזמנים להצטרף. 

A photo posted by Michele Mings (@miami87) on Jan 17, 2015 at 7:51am PST

A photo posted by Chris Torrens (@pwia13) on Jan 16, 2015 at 5:15pm PST

A photo posted by Chío Moscoso (@rocalemo) on Apr 27, 2015 at 7:07pm PDT

דרך Mashable | תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן