הכירו את “מלך האינסטגרם” החדש שמוציא לכולם את העיניים

“אני חי את החיים שכל גבר היה רוצה”, מתרברב טוני טאוטאוני בתקשורת ואם אתם גברים סליזיים, טראשיים ושוויצרים אז כנראה שהוא צודק. המיליארדר האמריקני הזה הוא האטרקציה החדשה באינסטגרם ואם אתם בקטע של מסוקים פרטיים, מכוניות פאר, דולרים בתיקים ובחורות שיוצאות מכל החורים, זה המקום עבורכם. יותר מ-700 אלף עוקבים נהרו בשמונה החודשים האחרונים לעקוב אחר “Lunatic-Living” ברגעי שיא כמו תמונה בה טונטיני מניף אצבע משולשת. בחור קלאסה, מה נאמר.

איש העסקים הזה מלוס אנג’לס רוצה שכל העולם יתרשם מבעל המאה וכח הקנייה שלו. וזה אומר בלונדיניות בשפע. הוא עשה את הונו כאשר מכר מועדון לילה מגה מצליח ובעקבותיו עוד כמה עיסקאות חכמות של נכסים ברווח אדיר.

חברו הטוב הוא המיליארדר דן בילזריאן, אף הוא אושיית אינסטגרם לוהטת ונודעת לשמצה עם שמונה מיליון עוקבים. השניים לא דואגים להסתיר את הדימיון הרב ביניהם, אם זה כאשר הם יושבים במטוס או במשחק פוקר מתועד. האיש נהנה מחיי הוללות ועושה רושם שהוא זקוק למנות צומי רציניות ושידעו שיש לו.

יש בתמונות האלה מין הפאתטיות יחד עם מודעות משעשעת כי חייו של האיש באמת נראים כמו סרט זול על אדם משועמם עם יותר מדי כסף. טונטיני אוהב להתפייט על איך הוא יכול לרכוש כל דבר, כולל לא מעט בחורות שמסניפות את ריח הדולרים שלו מקילומטרים. עושה רושם שזה החיים הטובים של לא מעט נערי פלייבוי אבל באופן אישי זה נראה לי כמו סצינות מסרט פורנו מטופש “איך לפתות מיליארדר”. במיוחד בצילום הזה בו דולרים ממלאים את הרצפה בכל פינה ובחורה אחת יורדת על ארבע כדי לאסוף את הכסף. לומר שזה טרגי שאלה גיבורי האינסטגרם?

תרבות רדודה כזו לא ראיתי הרבה זמן אבל קשה להישאר אדישים מול התמונות הללו ולדעת ללכוד תשומת לב זה גם הישג בימינו.

 

 

 

 

 

 

 

 

A photo posted by Tony Toutouni (@lunatic_living) on Mar 29, 2015 at 11:43am PDT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A photo posted by Tony Toutouni (@lunatic_living) on Jan 10, 2015 at 11:52am PST

 

 

 

 

 

 

 

 

A photo posted by Tony Toutouni (@lunatic_living) on Dec 28, 2014 at 11:18am PST

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן