המכתב קורע הלב מחבר שנשא עמו עובד גוגל לפני שנהרג באוורסט

רעידת האדמה הקטלנית בנפאל גרמה לנזקים אדירים, וקטעה את חייהם של רבים. הבוקר אמר ראש ממשלת נפאל כי מספר ההרוגים עשוי להגיע ל-10,000 ועל פי הניסיון המר של אירועים דומים בעבר ייתכן שגם זו הערכה שמרנית. 

בין ההרוגים הוא דן פרדינברג, עובד גוגל שיצא לטפס על האוורסט ונהרג במפולת השלגים שנגרמה בעקבות רעידת האדמה. לפני שיצא למסע קיבל פרדינברג כמה מכתבים מחבריו הטובים כדי לקרוא אותם כשיכבוש את הפיסגה. בשבת פירסם אחד מחבריו הטובים של דן, מקס סטוסל, את המכתב שנתן לו, יחד עם הספד קצר על חברו הטוב. לא ידוע אם דן הספיק לקרוא את המכתב לפני שנהרג. 

דן (דן דן דן)

אתה צריך להיות ממש גבוה עכשיו, בשביל לקרוא את ההד הכתוב הזה (זה זה). כל מי שאתה מכיר ואוהב הולך למות (מות מות מות) יום אחד. כשנמות, נשאיר מאחורינו את הסיפורים שלנו.

הסיפורים שלנו יסופרו ויועברו הלאה, ישפיע על חיים של אחרים עד שיהפכו לסיפורים בלבד (בלבד בלבד בלבד).

הסיפורים שלך הספיקו להשפיע השפעה עצומה על החיים שלי. הוא שינה אותם לטובה. אתה יוצא להרפתקאות וחוזר מהן עם סיפורים שרוב האנשים האחרים לא היו יכולים אפילו לחלום עליהם (עליהם עליהם עליהם). 

תודה על זה שאתה דוחף את המין האנושי להיות גדול יותר, אמיץ יותר, ולחיות את החיים עצמם במקום רק לנסות לשרוד אותם (אותם אותם אותם).

אני אוהב אותך, אחי. בבקשה תחזור אלינו בריא ושלם עם סיפורים חדשים (חדשים חדשים חדשים).

ואפילו אם לא תחזור… כולנו נהיה המומים, עצובים ושבורי לב, על כך שלא נוכל ליצור סיפורים חדשים איתך, אבל גם נדע שחיית כבר חיים ששווי ערך ל-100 תקופות חיים.

אתה אלוף.

שיהיה לך מסע בטוח, מדהים ומפעים לב,

אוהב, מקס סטוסל (אוסל אוסל).

עצוב כמה שהמילים האלה הופכות לרלוונטיות אחרי האסון. סטוסל הוסיף לאחר מכן ש”דן היה האיש הכי מעניין והרפתקן שאי פעם הכרתי. הוא היה כח שקט להסדרת צדק בעולם. חשבתי אנשים כמוהו קיימים רק בספרים, מישהו שהיה כל כך איכפת לו מאחרים עד שלפעמים הוא התקשה להסתכל להם בעיניים. מישהו שהיו יכול לייצר כיף מהאוויר. מישהו שהפסיק קטטות על ידי כך שהוא נכנס בין שני הלוחמים והתחיל לרקוד איתם. מישהו שאני חושב עליו כמעט כל יום, דרך עדשה של ‘מה דן יעשה’?”.

דן הוא אחד משלושה מטפסי הרים אמריקנים שנהרגו במפולת השלגים הראשונה באוורסט ואחד מאלפים שנהרגו בשרשרת האסונות שהביאה איתה רעידת האדמה הקטלנית. נחזיק אצבעות שכל הניצולים שעדיין נמצאים באיזורים מוכי האסון יצליחו לעבור את הימים הקשים האלה ולהגיע לחוף מבטחים בריאים ושלמים כמה שיותר מהר.

דרך Daily Mail

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן