אין כמו ניחוח של בושם טוב העשוי מעץ אורן, פצ’ולי, וניל, לבנדר, פרחי יסמין וגופת יקיריכם. לאחר שמחקרים הראו שחוש הריח מתחבר הכי חזק לזיכרון היה זה עניין של זמן עד שמישהו ירים את הגופה ויכין ממנה בושם שיעיף אתכם למחוזות הנוסטלגיה.
יזמית הרעיון היא קטיה אפלטגואי ומדובר כנראה ברעיון העסקי הכי מורבידי בעולם. אופן הכנת הבושם אינו פשוט. לאחר איסוף החצפים של אהוביכם, כמו בגדיהם וכיסוי הכרית שלהם, שולחים אותם למעבדה באוניברסיטת “Du Havre”, כאשר כימאי אחראי לתהליך בו יבודד את ניחוח המת (על בסיס מאה מולקולות) כדי להפוך אותו לבושם.
מה עומד מאחורי הטרנד המתפשט של חשפניות בלוויות
נכון, זה נשמע הזוי אבל כשחושבים על זה, ריח באמת יכול להעיף אותנו חזרה בזמן. נחוש אולי שלא באמת נפרדנו ושהם איתנו, כל הזמן. הרעיון הוא לעזור למתאבלים עם האובדן שלהם, לתת להם תחושה שהם לא לבד ושהם מוקפים בניחוחות מוכרים ואהובים. את החברה מתכננת היזמית להשיק בספטמבר בעזרת בנה ומדובר בהחלט ברעיון מקורי, נוגה ומיוחד במינו. אפלטגואי, 52, זוכרת איך אימה אחזה בכרית של אביה לאחר שמת וזה הצית את הרעיון. לא מדובר רק על בושם שמקדש את המת אלא עלן מתנה לבת זוג, ילד או כל אחד יקר ללבכם.
ברגע שהחברה תוקם תוכלו להזמין בושם ייחודי מאהוביכם ולהיפרד לא רק מהאדם היקר אלא מ-600 דולר. לא זול בכלל אבל אין מחיר לזיכרון.
בקרוב תאחזו בבושם המדיף את ניחוח יקיריכם
דרך The Daily Dot, צילומי הפרסומת ל”קלואה” הם אילוסטרציה