אמן מסתורי החל לצייר פינים בדרכים למען מטרה רצינית לגמרי

לפעמים אדם צריך לעשות מעשים די משונים כדי לטפל בבעיות חמורות שהממשלה לא מטפלת בהן, ולפעמים זה גם עובד. בערך.

אדם אחד במנצ’סטר שבאנגליה, שמכנה עצמו wanksky, החליט למשוך את תשומת הלב לבעיה חמורה בדרך מאוד לא שגרתית ומשעשעת. הוא החל לצייר על כבישים במנצ’סטר בעזרת ספריי רחיץ אברי מין בגדלים שונים סביב בורות בכביש. לפעמים הוא גם גיוון וצייר סביב החור אישה כדי לסמן שזה איבר מינה, או ישבן ולידו איבר מין גברי. גם יש לו חשבון פייסבוק שהוקם במיוחד עבור המטרה הנעלה הזו.

הוא סיפר שהחל לצייר את איברי המין המקסימים הללו לאחר שרבים מחבריו רוכבי האופניים נפצעו כשנתקלו בבורות בכבישים. “רציתי למשוך תשומת לב לבורות ולהפוך אותם לבלתי נשכחים”, אמר. “אני רק רוצה לגרום לאנשים לחייך ולהסב את תשומת הלב לבעיה”.

אם להאמין ל”אמן” הפינים, מאז שצייר את יצירותיו, הבורות על הכביש מטופלים במהירות רבה יותר. הספרי עצמו גם יורד במהירות ואמור להעלם תוך שבוע-שבועיים. “אנשים ייסעו על אותו הבור וישכחו ממנו”, הוא הוסיף, “פתאום אתה מצייר משהו משעשע סביבו, כולם רואים את זה ואז או שזה מדווח או שמתקנים את זה”.

all about the Bass

Posted by Wanksy – Road Artist on Saturday, April 18, 2015

וואנסקי, ששאב את שמו מהאמן הנודע באנקסי, זכה למעריצים רבים, אך השלטון המקומי לא התלהב מהרעיון. דובר המועצה בבארי, עיר במנצ’סטר, אמר שוואנסקי עשה מטופש ופוגעני כלפי התושבים המקומיים. “האם האדם הזה חשב לרגע איך מרגישות משפחות עם ילדים קטנים, כשהן נתקלות בסמלים המגונים האלו בדרכם לבית הספר? זה לא רק אקט של וונדליזם, זה גם אנטי פרודוקטיבי”, אמר. כל פני שאנחנו משקיעים על ניקוי הגרפיטי, זה פני פחות שיהיה לנו כדי לתקן את הבורות”.

למרות הכעס של המועצה, לעניות דעתי מדובר ברעיון משעשע וגאוני שכדאי ליישם גם בארץ, ולא רק על בורות בכביש. אני גם בטוחה שזה ישפר את פני העיר, וגם אם לא אולי זה יגרום למועצות לעשות סוף כל סוף שינויים שהן דוחות ללא הרף.

Here’s a nice long one for you all.

Posted by Wanksy – Road Artist on Saturday, April 18, 2015

Big bendy number on this pothole .WANKSY

Posted by Wanksy – Road Artist on Sunday, April 5, 2015

דרך: huffingtonpost 

תמונת שער: צילום מסך WanksyRoadArtist 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן