הטריק ליצירת מראה האודם האדום של מרילין מונרו

אחת האגדות שנשארות חקוקות עמוק בתודעה למרות כל השנים שעברו מאז שהלכה היא מרילין מונרו האחת ויחידה. מדובר באייקון יופי נצחי וקלאסי שהצליח לסמל נשיות, עדינות, מתיקות וסקסיות במקביל. קשה היה לעמוד בפני הקסם שהפגינה בסרטים ובראיונות ובלתי אפשרי היה להתעלם מיופיה: הבלונד פלטינה הבוהק ושפתיה האדומות והמשורבבות שהפכו לסימן ההיכר שלה. לא מעט בחורות בעולם תהו איך היא הצליחה להציג את השפתיים האדומות המושלמות בימים ההם והאם היה לה איזה טריק בסיפור הזה. 

ובכן, היה. טכניקת מריחת הליפסטיק שלה עסקה בקונטור. מונרו השתמשה בכמה גווני אדום וגלוס כדי לתת יותר “מימד”. במסגרת הכתבה שפורסמה ב”מארי קלייר“, הכתבת לורן ולנטי קיבלה מהמאפרת לאראמי גלן את שלבי הטכניקה שלה. בגדול, כשמורחים אודם באופן רגיל מתקבלת תוצאה חד מימדית אבל כשמיישמים את הטכניקה של מונרו, כהה בקו החיצוני ומואר יותר במרכז מתקבל הלוק של הכוכבת הגדולה. השיטה של מונרו מטשטשת כל תחושת יובש ומעניקה מראה יותר חי לשפתיים. כמובן, מדובר בטקס שדורש קצת זמן אז קחו יום חופשי.

שלב 1: להבריק את השפתיים

אחרי שהסרתם תאים מתים מהשפתיים עם נניח מברשת שיניים של תינוקות והשפתיים חלקות וכלו למרוח שפתון נגד יובש כדי שיהיו רכות ונעימות. שרטטו סביב השפתיים עם עיפרון כהה יחסית, אפשר אפילו בגוון שוקולד כדי לתת עומק לשפתיים.

צילומים: Kathryn Wirsing

שלב 2: למלא את השפתיים בעיפרון

כדאי לרכוש עיפרון טוב ורך ולמלא את כל השפתיים, לשים דגש על פינות הפה ולמלא היטב. למרוח בעדינות בכיוון חוץ עד לפנים.

שלב 3: לטשטש

למצוא עיפרון אדום בהיר ולמלא מהמרכז עד החוץ במריחות עדינות ולטשטש. להיזהר לא לטשטש את הקו החיצוני של השפתיים שמעניק עומק ורק לוודא שבשלב זה את מטשטשת היטב.

שלב 4: להבריק

עם מברשת קטנה או האצבע מרחו קרם שימר במרכז השפה התחתונה. זה יוצר מראה של שפתיים מלאות יותר והפוקוס נוחת שם.

 

שלב 5: למרוח לחות

למרוח בעזרת מברשת קצת שפתון נגד יובש על השפתיים כדי להחזיר את המראה הרטוב והלח. עדיף ללכת על לחות במקום גלוס כדי שהתוצאה תישאר יותר זמן.

 

וולקאם למונרו שיק!

דרך Marie Claire

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן