איך נער אחד הפך גיבור עולמי לאחר שעשה מעשה קטן וטוב

לפעמים ממש קל להפוך לגיבורים עולמיים. תשאלו את כריסטיאן טרוסדייל, נער בן 18 מבריטניה, שהפך לאחרונה לגיבור רשת אחרי שליווה קשיש לביתו. 

כריסטיאן עובד במכולת והקשיש המדובר הוא אחד הלקוחות הקבועים שם. לפני כשבוע הקשיש הגיע לקנות מצרכים ביום סוער במיוחד וחשש לחזור מביתו כי לא רצה ליפול בדרך. כריסטיאן הצעיר רץ למנהל שלו ושאל אותו אם זה בסדר לצאת לכמה דקות כדי ללוות את הקשיש ולוודא שהוא מגיע הביתה בריא ושלם. “המנהל שלי אמר שזה הדבר הנכון לעשות, לכן עשיתי את זה”, הוא סיפר.

כעבור שבוע הקשיש חזר לחנות ושוב ביקש מכריסטיאן ללוות אותו. כריסטיאן הסכים בשמחה. בדרך הביתה ראתה אותם סמנת’ה ג’יין בריידי, שהתרגשה מהמחווה וצילמה את השניים. הפוסט שהיא העלתה בפייסבוק על הסיפור הזה הפך במהרה ויראלי וכריסטיאן הפך לגיבור שמוכיח שערכים ישנים וטובים עדיין קיימים בעולם.

Need to share this, whilst working earlier we watched this lovely lad walking this little old man home.. He wasn’t very…

Posted by Samantha-Jayne Brady on Friday, April 24, 2015

חייבת לשתף. מוקדם יותר היום ראינו את הנער המקסים הזה מלווה קשיש לביתו… הוא התנהל מאוד לאט, אבל כריסטיאן הלך איתו לאט לאט עם הרבה סבלנות, שוחח איתו וסחב בשבילו את המצרכים. זה היה מקסים לראות את זה, ונראה שהם ממש נהנינו לדבר בדרך. 

כל הכבוד לסופרמרקט שאפשר לעובד שלהם לעשות את זה, וכל הכבוד לכריסטיאן על ההתחשבות שלו והמחווה האיכפתית הזאת! אני ממש רוצה שהנער הזה יזכה להכרה המגיעה לו ממקום העבודה שלו, אז אם נשארה בכם טיפת אמון במין האנושי בבקשה תחלקו את זה! אנשים טובים עדיין קיימים!

כריסטיאן עצמו סיפר שהוא לא מבין על מה כל המהומה. “זה ממש משונה, כי פשוט עשיתי משהו שבדרך כלל הייתי עושה. ההורים שלי חינכו אותי להתייחס לאנשים אחרים בדרך בה הייתי רוצה שאנשים יתייחסו אליי”, הוא סיפר. גיבור.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן