איך ממשיכים לאחר שיצרתם את הקמפיין השיווקי שעשה הכי הרבה באזז בהיסטוריה? את המשימה הלא קלה הזו מנסים אנשי הפרסום של Old Spice לפתור באמצעות גימיק שיווקי חדש, שייצא לפועל ביום חמישי הקרוב.
Twitch Plays Old Spice זה שמו של הקמפיין האינטראקטיבי החדש, שיאפשר לכל מי שחפץ בכך להשתלט על חייו של איש אחד שתקוע ביער במשך שלושה ימים רצופים ובשידור חי דרך האתר Twitch.tv. האיש מבטיח לעשות כל מה שהגולשים יגידו לו – וכך לצאת להרפתקה גדולה ביער, שעל פי אולד ספייס “אין שום סיכוי שמדובר בעצם בתפאורה מלאכותית שמלאה באנשים מחופשים לחיות ונוצרה רק כדי להצחיק”. נשמע אמין.
זה גם לא מקורי במיוחד. Twitch.tv הוא אתר שמאפשר לגיימרים לשדר בשידור חי את המשחקים שלהם. לפני כשנה אחד מהגולשים באתר החליט לפתוח משחק בשם “טוויץ’ משחקים בפוקימון“, שאפשר לגולשים לשלוט במשחק פוקימון באמצעות הזנת פקודות לחדר הצ’אט שמוטמע בכל שידור בטוויץ’. כל גולש יכל לשלוח פקודה כזאת מתי שרק רצה, והמשחק הפך במהרה לבלגאן טוטאלי, כאשר גולשים שונים שלחו תגובות מנוגדות שגרמו לדמויות ולפוקימונים להסתובב במקום.
למרות הבלגן, בסופו של דבר הגולשים של טוויץ’ הצליחו לסיים את המשחק. זה לקח להם חודש שלם, ובמהלך הזמן הזה השתתפו במשחק כ-1.16 מיליון גולשים שונים. הקמפיין של אולד ספייס הוא תגובה למשחק הפוקימון הזה ויהיה מעניין לראות אם גם הוא יצליח למשוך אליו מאות אלפי גולשים. או לכל הפחות – מתי יגיע השלב הבלתי נמנע בו האיש שנשלט על ידי הגולשים ביער ימצא את עצמו על סוס.
דרך Daily Dot