מקדולנד’ס מנסה להתמודד עם הצרות שלה עם מהלך שיווקי לא צפוי

ענקית הג’אנק פוד מקדונלד’ס השיקה ליין מוצרי אופנה בהם פיג’מות, מצעים למיטה, מעילים לכלבים ועוד. 

תאגיד המזון המהיר החליט על כניסה לתחום האופנה והלייפ סטייל מסיבות לא לגמרי מפתיעות. אולי לא במנותק מכך שמקדונלד’ס חוטפת אש על השילוב הקטלני בין מזון לא בריא לכסף שהיא עושה על גב העובדים שלה – היא החליטה לנסות לשנות את התדמית הרעה בעזרת ליין המוצרים החדש.

בחנות האונליין שלה מסבירה החברה שהיא בסך הכל רוצה לעשות מעשים טובים, ושכל ההכנסות ממכירת המוצרים החדשים שלה יוזרמו ל”בית הצדקה של רונלד מקדונלדס”, המסייע למשפחות מעוטות יכולת.

בהחלט מחמם את הלב, אך יחד עם הרצון הטוב של מקדונלד’ס, חשוב לזכור שהמוצרים החדשים הם חלק מתהליך המיתוג הבינלאומי שלה, שהקשר שלו לצדקה הוא ממנו והלאה. עוד בתחילת 2015 נרשמה ירידה ברווחים של מקדונלדס, ונראה שהרשת מתקשה למשוך קהל, בעיקר קהל צעיר.

במהלך הקמפיין העולמי, שנמשך 24 שעות ומתפרס על פני 24 מדינות ברחבי העולם, מעבירה פעילויות פרסומיות כדי לקדם את המותג שלה לצד המוצרים החדשים, תוך שהיא מחלקת מתנות לאנשים ומראה רצון להחזיר לקהילה. בקמפיין הזה גם נחשף קו המוצרים החדש שלה, במהלך תצוגת אופנה רצינית לחלוטין בשוודיה.

דבר אחד טוב אפשר להגיד על מקדונלדס, בניגוד לג’אנק פוד שלה, מוצרי הלייפסטייל החדשים שלה לשם שינוי נראים טעימים. בין המוצרים אפשר למצוא פיג’מות, מגפיים, מעיל לכלבים, מצעים וטפטים לקיר.

כל המוצרים הללו הם בהשראת אחד ממוצרי הג’אנק היותר מפורסמים של החברה, הביג מק. כרגע לא ניתן להזמין אותם לשום מדינה חוץ מאשר לשוודיה, אז אם אתם במקרה מתעתדים לבקר שם תוכלו לבקש להגדיל לפיג’מות המבורגרים תקנית.

 

 

 

 

 

 

 

דרך: MailOnline, twitter, facebook

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן