עמית סגל הרגיז אנשים באמירה מקוממת במערכון של אשר בן חורין

תוצאות הבחירות נתנו את האות להתנצחות בין עיתונאים תומכי ימין לעיתונאי תומכי שמאל, כאשר הראשונים (קלמן ליבסקינד, עמית סגל, אראל סג”ל) מצהירים על ניצחונם על האחרונים (רביב דרוקר וכל השאר). זה הסאבטקסט לעימות הכל בכל, שמסתתר תחת דיונים עקרוניים בשאלות כמו מי חזה את תוצאות הבחירות ועיניו של מי טחו מלראות. 

למעשה, רוב הפרשנים הפוליטיים כשלו בחיזוי הבחירות, באופן חלקי משום שערבבו בין הציפיות הפוליטית שלהם לקריאת המפה בשטח, אך גם עיתונאים ושאר מפורסמים שלא נחשדים באהדה פוליטית לשמאל (חנוך דאום למשל) היו בטוחים שהליכוד עומד בפני מפלה, ובכלל זה בסביבתו של ראש הממשלה עד יום הבחירות עצמו.

גם הכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, לא צפה את תוצאות הבחירות. זה לא מנע ממנו להאשים את רביב דרוקר בערבוב בין רצונותיו הפוליטיים כאיש שמאל לבין הכישלון המקצועי בחיזוי תוצאות הבחירות. האם סגל חף מרצונות פוליטיים? דרוקר טוען שלו במאמר שפירסם ב”הארץ” ובו הגיב להאשמות על כך שאנשי התקשורת “מנותקים והיהירים” וחיים “בבועה תל אביבית”.

 

הבוקר פירסם סגל סרטון וידאו של מערכון בו השתתף עם “אשר בן חורין” (יובל סמו) מארץ נהדרת. סמו הוא קומיקאי, סגל אינו כזה. במערכון מספר סגל על ליל הבחירות ומתייחס למנדט החמישי של מרצ.

לדבריו, מרצ קיבלה את המנדט החמישי בזכות בתי החולים וחולי הנפש בבתי החולים הפסיכיאטריים. הדברים איומים משתי סיבות שונות, קטלוג יריבים פוליטיים כ”חולי נפש” בהיבט שלילי, וראיה סטיגמטית ומתייגת של המוחלשים בחברה. מה בעצם אומר סגל? שאנשים לא שפויים מצביעים למרצ ועוצר רק צעד אחד לפני קריאה לשלול את הצבעתם.
סגל אינו אידיוט שימושי כמו פרופ’ חצרוני. יש לו תפקיד חשוב בחברת החדשות של ערוץ 2. אם הוא לא יתנער מהזחיחות שלו וימלא את תפקידו באחריות אז על המעסיקים שלו מוטלת החובה לעשות כן. סגל טרם הגיב לבקשת התגובה שלנו, אך לזכותו ייאמר כי בתגובה לאחת התגובות המבקרות של משתמש בדף הפייסבוק שלו שביקר אותו על אמירה זו, הוא ענה “צודק”, אם כי לא התנצל כפי שהוא אמור, ולנצל את הבמה שעומדת לרשותו כדי לתקן סטיגמה שגויה על פגועי הנפש. 
 
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן