כשנפתחת עונת הכדורגל, צ’לסי להסייל נכנסת לכוננות. תוך שעות ספורות חשבון הטוויטר שלה יתמלא באינספור איזכורים והודעות פרטיות בזרם אינסופי שיימשך לכל הפחות עד סוף העונה. הסיבה: צ’לסי הצליחה להשיג לעצמה את שם המשתמש @Chelsea בטוויטר – כך שכל אוהדי מועדון הכדורגל צ’לסי בטוחים שהיא מייצגת אותו.
I AM NOT A FOOTBALL CLUB
— yung bordeaux (@chelsea) August 22, 2013
בזמנים בהם קבוצת הכדורגל משחקת, צ’לסי מקבלת בין 50 ל-100 הודעות בכל שנייה. ההודעות מגיעות מאוהדים, שונאים ולפעמים גם מהחשבון הרשמי של פיפ”א.
Ashley Young rescued @ManUtd, @Chelsea preserved five-point lead. @premierleague round-up http://t.co/rpo4vVdhA6 pic.twitter.com/R4U5mt0c1n
— FIFA.com (@FIFAcom) March 4, 2015
“אפילו לא חשבתי על זה כשפתחתי את החשבון”, היא סיפרה ל-BuzzFeed: “ידעתי שיהיו אנשים שיתבלבלו ויתייגו אותי, במיוחד כאלה שלא ממש מבינים איך משתמשים בטוויטר, אבל ממש לא ציפיתי לכמות המטורפת הזו של אוהדי כדורגל”. הו, כמה שהיא וודאי הופתעה בפעם הראשונה שהתחיל משחק של צ’לסי.
בשנים האחרונות היא שינתה כמה פעמים את הגישה שלה. לפעמים התעלמה מכל ההודעות, לפעמים ניסתה להפנות את הטועים לחשבון הנכון, לפעמים התבדחה איתם או על חשבונם. שלא כל כך במפתיע, חלק מאוהדי הקבוצה לא היו כל כך נחמדים אליה ודרשו ממנה לפנות את שם הטוויטר הזה:
“@chelsea: i hate football season” Change your @ then. Attention seeking at its finest
— Graham Smith (@GrahamSmithh) March 12, 2015
@Chelsea change ur @ you slut barm
— King (@EmreFuckingCan) March 11, 2015
למרות הדרישות, צ’לסי, אוהדת צ’לסי בעצמה, לא מתכוונת לפנות את היוזר הנחשק. לדבריה, היא אפילו סירבה בעבר להצעות כספיות תמורת היוזר.
צ’לסי היא לא היחידה באינטרנט בכלל ובטוויטר בפרט שתפסה לעצמה שם משתמש מבוקש שבלבל אנשים אחרים, אבל ההתעקשות שלה לשמור על היוזר למרות ההטרדות הוא ראוי לציון. רוב האנשים פשוט היו מוותרים על הפריבילגיה כדי לקבל חיים וירטואליים שקטים ורגועים יותר.
דרך BuzzFeed | תמונה דרך טוויטר