ברוס ספרינגסטין שר 57 ערוצים (ואין מה לראות) וכמה צדק האיש. הטלוויזיה ברובה מיותרת כמו תוכנית בוקר בהנחיית בוב ספוג. מצד שני, רק הוא יוכל לספוג את הרדידות הלא נגמרת והשיעמום המוחץ הבוקע מהמסך. לא סתם רבים נטשו אותו, במיוחד דור ה-Z.
בימים אלה התקבל מידע חדש המצביע על כך שצעירים, בגילאים 18-34, כבר לא מחוברים לתוכניות הטלוויזיה הרגילות כמו פעם. מהסקר עולה שחלה ירידה דרסטית בקרב הצופים הצעירים, 10.6 אחוזים, מספטמבר עד ינואר. פי שתיים מהצניחה הרגילה. מאז 2012 הירידה הייתה רק 4 אחוז. אז מה קרה בעצם? נטפליקס, אמזון פריים, אייץ’ בי או גו ומקורות צפייה נוספים קרו.
כשהצעירים אינם שקועים בסמרטפון או בצ’טים הם מעדיפים לרבוץ מול נטפליקס וקשה להאשים אותם. למה לחכות לפרק משבוע לשבוע כשאפשר לקבל הכל כאן ועכשיו? דור האינסטנט מעולם לא היה מוחשי יותר. אנליסטים רבים הופתעו לגלות את מידת העוצמה של נטפליקס בהקשר לנטישה.
“השינוי בהתנהגות היא מהפנטת”, אמר ל”פוסט” אדם וורצל, חוקר הקהלים הראשי של NBCUniversal, “השימוש בסטרימינג וסמרטפונים עולה משנה לשנה ומכפיל את עצמו. מעולם לא נתקלתי בהתנהגות כזו”. ב-2011 כ-21 מיליון צעירים-מבוגרים היו מרותקים לטלוויזיה וכעת המספר צנח ל-17 מיליון.
אין זה אמור להפתיע, רובנו נמצאים באינטרנט ורבים מורידים סדרות ותוכניות אהובות. זהו רמז עבה מאוד למפרסמים. כדאי להם לקחת את התקציבים למקום אחר. לפני שיגלו שהיחידים שצופים בפרסומות הם סבתא שלהם.
דרך Time