עיצוב גרפי טיפים מנצחים – חדשות 2015 -2016

עיצוב גרפי טיפים מנצחים

כיום להיות גרפיקאים או חלק מקהילת התקשורת חזותית ואינטראקטיבי צריך לעבור לימודים מקצועיים בתחום העיצוב גרפיאם הגעתם למאמר זה בטעות תוכלו לקבל טיפים שרק מעצבים תקשורת חזותית יכולים להביןכיום עם המהפכה של עולם רשתות החברתיות והשיווק לעסקים גם במדיות כאלה הדרישה למעצבי תקשורת חזותית ואינטראקטיבית נעשה מאוד חם ונוצר מחסור מאוד גדול בתחום זההמחסור נוצר מחוסר בכוח אדם שיכול לספק ללקוחות את כל הדרישות במקום אחד שכוללים כיסוי הפרסום במדיות החברתיות והאינטרנט פלוס עולם הדפוס.

 

 

מיתוג מהו

הסבר קצר על המונח מיתוג וגרפיקה לעיצוב חזותיתמיתוג הוא תהליך בניית התדמית העסקית של מותג או מוצר מסוים לדוגמה אם אתם לוקחים את הנושא לצעד אחד אחר בחיים זה יצירת הרושם הראשוני שמקבלים אנשים על נושא מסוים או על בני אדםבדיוק כמו דייט חברתי בשניות הראשונות נוצר רושם כלשהו על בני אדם ומשם השמיים הם הגבולאותו דבר בתהליכי מיתוג ברגע שנפגשים עם תהליכי העיצוב הגרפי או עיצוב הפנים של מקום או מוצר נוצר רושם ראשוני על המקום או הרעיון ובעצם זה נקרא איך החברה או הרעיון מיתג את עצמו.

 

 לימודי עיצוב גרפי מכללת סולו

שמירה על קווים נקיים

עם כל השינויים בחוויית משתמש כגון UX UI הבינו חברות העיצוב ובניית אתרים לאינטרנט שכדי לתפוס מיתוג יותר טוב בקרב הקהילה שאליה משווקים כדאי לשמור על פשטות גבוהה יותר לעומת העבר שהעמיסו מאוד בתהליכי המיתוג כדי לתת לאנשים לחשוב קצת יותרבעולם הזה הכל חייב להיות פשוט קצר והכי חשוב קולעתהליכי בחירת הצבעים לתהליכי המיתוג בעיצוב גרפי חייבים להיות על פי תורות שונות כגון השפעת הצבעים ושימוש בפסיכולוגיה אנושיתלא תוכלו לבחור צבע על פי דעתכםלכל צבע יש משמעות וכל צבע ישפיע על בנאדם בצורה כזאת או אחרתחשוב מאוד לדעת לקשר נכון בין בצבעים בתהליכי מיתוג ועיצוב גרפילדוגמה למה אסור להשתמש בצבע הכחול למוצרים מסוימים וכדאי יותר להשתמש בצבע האדום וכולי.

 

 

שימוש בצבעי פנטון ללוגו דוגמה אחת מבין מאות

כיום גורל העסק יהיה לרוב על פי תהליכי המיתוג בעיצוב גרפי שהמעצבים או מעצבי הפנים בחרו לעשותללא מיתוג נכון עסק יכול ליפול ולאו דווקא יחייב עם ביצע שיווק אגרסיבי אכן יצליחלעתים שיווק ומיתוג לא הולכים יחד אם זה לא נעשה על פי חוקים וכללים נכוניםניקח לדוגמה שימוש בצבעי פנטון לעומת שימוש בצבעי פרוצס הנקראים צבעי CMYK בעולם הפרסוםבחירת צבעים על פי קטלוג מסוים יבטיח איכות הדפסה יותר גבוהה לעומת צבעים הנבחרים בצורה אקראית של צבעי פרוצסבתקופת לימודי עיצוב לקבלה תעודה מקצועית של מעצבים גרפיים הם נחשפים לאין ספור תהליכי מיתוג וגם לתהליכים לא נכונים שנעשו לא בצורה חכמהכיום הרבה עסקים מבינים את נושא זה וחלקם מבצעים מיתוג מחדש הנקרא בשפה המקצועית רה דיזייןהרה דיזיין יבטיח לעסק עיצוב מחדש עם שימוש בכלים נכונים כדי להעביר את התקשורת החזותית בצורה יותר נכונה להקהל היעד.

 

 

לעבוד עם חוקי תורת הצבעים והמשמעויות

אחת הבעיות בנפילת תהליכי מיתוג הוא בחירה לא נכונה של צבעים ושימוש באלמנטים לא נכונים כדי להעביר מסריםחברות מבינות היום את ההשפעה של המדיה לדוגמה ולכם בוחרות את הצבעים שלהם לרוב איפה שהם יודעים שהוא הולך להיות הכי הרבה לדוגמה אם תבחרו בתהליכי שיווק של פייסבוק או גוגל לדוגמה אכן תצטרכו לבחור צבעים נכונים שישתלבו בצורה נכונה יותר עם הפלטפורמות שהלוגו שלכם יהיה שםלפעמים שיווק אגרסיבי עם בחירת צבעים לא נכונה יעשה את הפעולה ההופכית ולא יביא לכם את הרעיון שכיוונתם אליו מלכתחילה לכן חשוב מאוד לקרוא את תורת הצבעים והמשמעויות ולראות כיצד אתם תופסים את הקהל שלכם מכל פינה ואכן מעבירים לו את הרעיון בצורה הכי נכונה שיכולה להיות עם שילוב המסרים שלכם ותוך שמירת חוקי הקומפוזיציה בצורה נכונהטיפ מאוד חשוב לכל המעצבים הגרפיים שמירה על חוק העומס בגרפיקה – לא צריכים תמיד להראות שאתם יודעים לבצע אפקטים בתוכנות עיצוב בהצלחה!

 באדיבות מכללת סולו לימודים מעצבים גרפיים כותב המאמר – חנוך סולומוביץ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן