הסדנה מיועדת לבלוגרים, יחצ”נים, עיתונאים, אנשי יחסי ציבור, אנשי תוכן בחברות וארגונים, כל מי שעוסק בכתיבה והפצת תוכן ברשת ומועמדים לשמש ככתבים קהילתיים ב”חורים ברשת”. הסדנה תערך בין השעות 16:30 ל-20:30 ביום שלישי בשבוע הבא, ה-17.2.15.
מיקום: אולם “אפקה”, בני אפרים 228, תל אביב.
תאריך: שלישי, 17.2.15.
זמן: 16:30-20:30.
16:30 – איך הופכים לכוכב יוטיוב?.
טל שריג אברהם – מנהלת שיווק יוטיוב ישראל.
אשלי וקסמן בקשי – יוטיוברית ויוצרת תוכן מובילה בארץ
17:10 – למצוא את הקול והקהל שלי
סודות היצירה וההפצה ליוצרי תוכן.
גל מור, עורך ראשי, חורים ברשת
17:40 – איך עושים תוכן אינטראקטיבי?
איך יוצרים תוכן שיחתי שמבטיח אנג’ייגמנט של הקהל שלכם?
שחר אורן, סמנכ”לית התוכן, Playbuzz
18:10 – המותר והאסור בעבודת יוצרי תוכן עצמאיים
ההרצאה תסקור את החקיקה והפסיקה שמסדירה את הכתיבה ברשת: זכויות יוצרים, דיני הגנת הפרטיות, דיני לשון הרע ודיני איסור פרסום. במהלך ההרצאה נלמד כיצד אפשר להקטין את הסיכוי להסתבכויות משפטיות וכיצד אפשר להגן על התוכן שאנו יוצרים מהעתקה.
עו”ד יהונתן קלינגר
18:30 – מפגש סגור למועמדים לכתבים קהילתיים ב”חורים ברשת”
19:30 – מדעי הוויראליות
תוכן זה סבבה והכל, אבל תביא לנו תוצאות. איך מודדים תוכן שיווקי ומתי פרסומת “ויראלית” שווה כסף? אילו ויתורים צריך לעשות כשיוצרים תוכן למוצרים, ולמה לעזאזל אנשים משתפים את זה?
יניב טרוס, בחור נחמד ומנכ”ל Tross Creative חברה המתמחה בתוכן שיווקי וחוויית משתמש
20:00 – איך מגייסים רבע מיליון שקלים מהקהילה באמצעות מימון המון
מאת האיש ששבר שיאים בגיוס ממון מההמון בישראל
יובל אברמוביץ, מחבר רב המכר הבינלאומי הרשימה וגבר נאה למדי
עלות האירוע + סדנה: 320 שקלים
עלות סדנה: 300 שקלים
עלות אירוע: 90 שקלים
הטבה לבאי הכנס: 60 ש”ח לשימוש בנסיעות עם Uber. על מנת ליהנות מההטבה צריך: 1. להוריד את האפליקציה. 2. להירשם ולמלא פרטים אישיים. 3. להזין את קוד ההטבה – horimba – תחת ׳מבצעים׳ בתפריט האפליקציה.