זו האשה שנשיא ארה”ב העדיף לפגוש על פני בנימין נתניהו

השחקן רוב לאו (הקוראים הצעירים זוכרים אותו מ”הבית הלבן” אך לאחרים הוא ייחקק לנצח כ”חתיך חתיך”) מתח ביקורת על נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לאחר שפגש בכוכבת יוטיוב בעוד הוא מסרב לפגוש את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו.

לרוב, הביקורת של לאו על נשיא ארה”ב מעניינת כקליפת השום, בישראל במיוחד, אלא שהפעם הציוץ של לאו עורר באזז גדול. לאו צייץ שלשום למיליון עוקבים: “רגע, זה נכון שהאשה שאוכלת דגני בוקר מאמבטיה נפגשת עם הנשיא אך ראש ממשלת ישראל לא יכול?”.

בהמשך הוא הוסיף תמונה להמחשה: 

האשה היא כוכבת היוטיוב Glozell, קומיקאית עם יותר משלושה מיליון עוקבים בערוץ היוטיוב שלה. היא הוזמנה לבית הלבן במסגרת מאמצי הדמוקרטים לקרוץ למצביעים צעירים. 

הציוץ של לאו פורסם בעקבות דיווח כי נשיא ארה”ב, ברק אובמה, סרב לפגוש את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, במהלך ביקורו בוושינגטון בחודש מרץ לצורך נאום בחירות בפני הקונגרס. ההזמנה עוררה ביקורת קשה הן בארה”ב, ואפילו ברשת פוקס השמרנית, והן בישראל. הבית הלבן האשים ביום חמישי את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו”ר בית הנבחרים ג’ון ביינר בהפרת הפרוטוקול בהזמנת נתניהו לנאום בלי ליצור קשר עם הנשיא. 

“גלוזל”, שהסתבכה בעצמה במהלך פגישתה עם אובמה כאשר כינתה את אשתו, מישל אובמה, “אשתו הראשונה“, במקום “הליידי הראשונה”, לא נשארה חייבת ותקפה את לאו בגלל שאיית לא נכון את “ישראל” באנגלית. פי 1000 גראמר נאצי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן