סוחרי מכוניות לא נחשבים לאנשים הכי אמינים או נחמדים בעולם, אבל סרטון יוטיוב שהפך ויראלי מוכיח כמה אנשים יכולים להיות שמוקים, והאינטרנט מוכיח שהוא תמיד מוכן לקבל על עצמו את תפקיד “אגרוף הקארמה” ולהחזיק לשמוקים מנה אחת אפיים.
הסרטון, שצולם במצלמת אבטחה של סוכנות למכירת מכוניות במסצ’וסטס, מתעד יחס די מחפיר שקיבל שליח פיצה אומלל. שעות ספורות לפני שהסרטון צולם, הגיע השליח עם פיצה חמה וחשבון על סך 12 דולר. אחד מהעובדים נתן לו 20 דולר בשטרות של דולרים בודדים.
הוא הבהיר שהחשבון הוא על סך 12 דולר בלבד, העובד הנהן, והשליח חשב שהוא קיבל טיפ נדיב. שמח וטוב לב הוא עזב את המקום, ואז עובדי הסוכנות התקשרו לפיצריה, דרשו לדבר עם המנהל והתלוננו על כך שהשליח גנב להם את העודף.
הסרטון מתאר את החזרה של השליח למקום כדי להחזיר את הכסף. להגנתו הוא ניסה לטעון שהוא לא הבין את המצב, ושהוא ממש לא מבין למה הם אילצו אותו לחזור על חשבון שעות העבודה שלו.
העובד הסביר לו שכאשר הוא משלם על מוצר בסופר, הוא מצפה לקבל את כל העודף המגיע לו מהקופאית. השליח הסביר שבמשלוחים זה לא בדיוק עובד ככה. העובד לא התבלבל, אמר “כבר התקשרנו למנהל שלך פעם אחת להתלונן, אל תגרום לנו לעשות זאת שוב”. השליח יצא מאוכזב, וברגע שעבר בדלת כל העובדים פרצו בצחוק, כשאחד מהם התחנן בפני הבוס להתקשר להנהלת הפיצריה ולדאוג לפיטוריו של השליח.
בקיצור – שמוקים.
אבל גם באינטרנט יודעים להיות שמוקים. וכשהסרטון הזה פורסם בעמוד היוטיוב הרשמי (!) של הסוכנות הוא התחיל להפוך לוויראלי. חברי קהילת הבריונים האינטרנטיים 4Chan התחילו לחקור את הסוכנות ולפרסם את הפרטים האישיים של העובדים, כדי לוודא שהם יתחילו לקבל הטרדות אישיות. עמוד הפייסבוק של הסוכנות הפוצץ בהודעות מטרידות (עד שבסופו של דבר הוסר מפייסבוק), וגם האתר הרשמי של הסוכנות לא ממש עובד.
“הטרידו אותנו במשך כל היום”, אמר מנהל הסוכנות ל-BuzzFeed: “המשטרה חוקרת את זה”. בנוגע לתקרית הפיצה, הוא אמר: “זה היה עניין טפשי עם בחור שאפילו לא עובד כאן”. כן. זה וודאי התשובה שכל האנשים שהתעצבנו על היחס שלך לשליח רצו לשמוע.
דרך BuzzFeed