נטלי כהן וקסברג בדיוק שחררה את סרטון התגובה הזה בעקבות פרשת הקקי

בסיכום השנתי המסורתי של משטרת ישראל, כאשר המפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו יציג גרפים שממחישים שיש לנו ארץ נהדרת ובטוחה, יש פרשה מסריחה אחת שאני די בטוח שהוא יעדיף להשאיר מאחור. 

המעצר של משטרת מחוז תל אביב את השחקנית ומחזאית נטלי כהן וקסברג בגלל שהעלתה לרשת סרטון שבו היא נראית מחרבנת על דגל ישראל כשברקע מושמע המנון “התקווה” שיחרר בנפיחה גדולה המון בדיחות מצחיקות יותר ופחות, אך בעיקר גיחך את המשטרה שלנו כמי שמעדיפה להתעסק בקקי ופיפי במקום בפשעים קצת יותר חמורים.

מה שהמשטרה לא מבינה בקשר לפרשת הקקי והדגל

כן, לא מדובר בסרטון חדש. וכן, בסרטון נראית כהן וקסברג וכן חברתה מימי התיכון, יסמין וגנר, עושות את צרכיהן על שלל דגלים של מדינות העולם כולל דגל פלסטין.

“שיתפתי את יסמין ברעיון, הרכבנו רשימה של מעל ארבעים מדינות שונות שנשתמש בדגל שלהן ורצינו לאסוף חבורת אנשים שכל אחד מהם יקבל על עצמו דגל אחד. בסופו של דבר אף אחד לא הסכים לעשות את זה ופשוט חילקנו את המדינות בינינו באופן אקראי”, סיפרה כהן וקסברג ל”חורים ברשת”. “התערבנו עם אנשים שגם אם אנחנו מחרבנות על רשימה ארוכה של מדינות – בישראל ידווחו שחירבנו רק על דגל ישראל. ערכנו בעצם ניסוי והוא הצליח”.

אבל די היה בפוסט מתלהם אחד של “הראפר” “הצל” (יואב אליאסי) כדי להגיש תלונות למשטרה על הסרט של דגל ישראל – שהביאו למעצרה של כהן וקסברג. בית המשפט אסר על נטלי כהן וקסברג להיכנס לאינטרנט למשך חודש וגזר עליה קנס של אלף שקל. לאחר לילה אחד בכלא נפסקו לה יומיים מעצר בית, המשטרה החרימה ממנה את המחשב והטלפון הנייד. 

בסרטון התגובה כהן וקסברג מתנצלת. טוב, לא ממש. האמנית שלא בוחלת בשימוש בחומרים קשים (או רכים) משחקת בסרטון בתפקיד של קורבן הוצאה להורג של ארגון הטרור הסוני דאעש. על ברכיה, בגלימה כתומה כאשר מעליה תליין לבוש שחורים, היא מונה את כל הסעיפים עליהם היא מתנצלת. כהן וקסברג מוחה נגד מדינת משטרה, חסרת סובלנות לכל צורה של חופש ביטוי. כולל קקי, לדבריה. כהן וקסברג מספרת כי המשטרה עדיין שוקלת להגיש נגדה כתב אישום. לכן גם המחשב הנייד והמחשב שלה עדיין לא הוחזרו אליה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן