לאליסה מילאנו יש הערה מצוינת על שער התחת של קרדשיאן

תמונות העירום של קים קרדשיאן בשער גיליון החורף של המגזין Paper אכן מימשו את ההבטחה לשבור את האינטרנט. תבשיל הרשת הזה כלל את המרכיבים “הנכונים” של טראש, שוק והומור גרוטסקי שגורם לצופה לשאול את עצמו “האם ראיתי את מה שנדמה לי שראיתי?” ואחר כך להגיב ולשתף עם חברים.

כמו תמיד באירועי מדיה כאלה, חלק מהבאזז מונע מצקצקנות של מזועזעים, אך קולם של אלה נבלע בשאון הבאזז והתשואות. לא יעזור לאף אחד, התמונות האלה, כך נראה מהסיקור העצום במדיה בו זכתה קרדשיאן השבוע, הן נצחון אדיר עבורה. תגידו מה שתגידו, היא תצחק כל הדרך אל הבנק. בהחלט סיבה טובה מבחינתה לתפוס תחת על כל המבקרים.

אבל לא פחות מהתובנה המעניינת שקרדישאן הרבה יותר מתוחכמת מהתדמית הציבורית שלה היא העובדה שחשיפת תחת זיכתה את בעלת הישבן בתהילת עולם בעוד חשיפת אבר אחר גרמה לרדיפת החושפת על ידי טרולים עד חורמה.    

מי ששמה לב ליחס הדו פרצופי הזה היה השחקנית אליסה מילאנו. לפני שלושה שבועות מילאנו פירסמה באינסטגרם סלפי שלה מיניקה את תינוקה. היא חטפה המון תגובות זועמות ולמרות השנאה, היא ממשיכה לפרסם תמונות שלה מיניקה. 

ראו גם: קלטת הסקס של אליסה מילאנו קשה לצפייה 

“אני לא מבינה”, כתבה מילאנו בטוויטר, “עם כל הכבוד לקים קרדשיאן. למה אנשים כל כך נפגעים מתמונות ההנקה שלי אבל שער התחת המדהים של קרדשיאן הוא בסדר גמור מבחינתם”.  

מאוחר יותר היא הוסיפה: “זה באמת תחת מדהים”.

מבלי לערוך מחקר כדי לבדוק אם ההשערה של מילאנו נכונה, אפשר להניח שיש לא מעט אמת בטענה שלה. ואם כך הדבר, איך זה כשאישה חושפת את גופה ומחצינה מיניות זה מתקבל בתשואות לרוב, אך כשאישה אחרת חושפת את גופה ומחצינה אמהות היא מותקפת על כך.

הסבר אחד מדכדך לשניות הזו עשוי להיות שהכח המניע את הבאזז ברשת הוא, במידה רבה, פטריארכלי, בין אם המגיבים הם גברים או נשים.

הנחת היסוד מאחורי הטענה של מילאנו אינה שתמונת אשה חשופה ומיניקה תינוק על שער של מגזין לא תעורר באזז גדול, אלא שהתגובות השליליות והשנאה שהיא תחטוף כתוצאה מכך תהיה גדולה לאין שיעור מאשה שחושפת את התחת שלה להנאת הקהל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן