כשאנשים משתמשים בטינדר, הם בדרך כלל מצפים למצוא שם שידוך מהיר לדייט זריז, ואולי, אם יהיה להם הרבה מזל, גם קצת מעבר לזה. סוכנות הפרסום האירית EightyTwenty חברה למספר ארגונים חברתיים כדי לנסות להעביר מסר כבד יותר לאלה שמחליקים על תמונות טינדר כל היום, ופירסמה שם מספר פרופילים פיקטיביים שפועלים כקמפיין אורגני נגד זנות וסחר בנשים.
הקמפיין מורכב משלושה פרופילים של נשים. התמונה הראשונה של כל אחת מהן נראית בסדר גמור, אך ככל שמחליקים כדי לראות תמונות נוספות נגלית התמונה המלאה. כמו בקומיקס, התמונות מסודרות בסדר כרונולוגי הפוך שמראה איך הנשים היפות האלה הן בעצם קורבן של סחר בנשים, עם שקופית הבהרה בסיום.
המסרים של הקמפיין נוגעים בכפייה שחוות נשים רבות שנלקחות בעל כורחן לתעשיית הזנות – בדרך כלל מהגרות, חלקן קטינות. לא בטוח עד כמה גולשי טינדר ישמחו לקבל את המסר הזה בזמן שהם מחפשים שם אהבה, אבל את אנשי סוכנות הפרסום זה לא כל כך מטריד. לטענתם התגובות לקמפיין טובות, והמסר חשוב מספיק כדי שיהיה אפשר להפריע קצת לאנשי טינדר בשיטוטיהם.
“זה חלק מקמפיין לטובת הציבור, והרגשנו שזה יהיה בסדר להשתמש בטינדר כדי לתקשר מסר כל כך שוב שלא זוכה לתשומת הלב המגיעה לו במדיה במסורתית”, אמר קתל גילן מסוכנות הפרסום: “טינדר אפשרה לארגון אמנסטי להשתמש בפרופיל מזוייף. העובדה שכל כך הרבה גברים הגיבו בחיוביות לפרופילים האלה מראה שהקמפיין לא הורס את חויית השימוש שלהם באפליקציה”.