האם סטיבי וונדר באמת עיוור?

מה זאת אומרת אם סטיבי וונדר באמת עיוור? ידוע שהוא עיוור! כן, אבל איך אפשר לדעת בוודאות?

הרשת מחברת בין ספקנים בלתי נלאים לחובבי קונספירציות, ראיות נסיבתיות לשמועות, וכולם יחד כר פורה לאחד הממים היותר מצחיקים בתקופה האחרונה: האם סטיבי וונדר באמת עיוור? 

לפני שעונים תשובה פסקנית, כדאי להכיר את העובדות.

סטיבי וונדר, כלומר סטיבלנד הרדאוויי מוריס בשבילכם, נולד ב-13 במאי, 1950 במישיגן. על פי ויקיפדיה, זמן קצר לאחר הלידה נקבע כי הוא עיוור לחלוטין. הוא נולד שישה שבועות בטרם זמנו, ועובדה זו, יחד עם הסביבה העשירה בחמצן באינקובטור , גרמה למחלת ROP הפוגעת ברשתיות העיניים. משמע, וונדר הוא למעשה עיוור מלידה, איש ללא זכרונות חזותיים של צבעים, אנשים, מקומות ועצמים. 

בראיון שנערך עם בוי ג’ורג’ בעבר, טען הזמר שוונדר אינו עיוור לחלוטין. הוא נזכר איך פער וונדר הפתיע אותו מאחור במסיבה וחנק אותו. “איך הוא יכול לדעת איפה אני נמצא אם הוא עיוור לחלוטין”, תהה ג’ורג’. האמינות של המקור לא ברורה אבל האינטרנט זה מקום כזה בו אנחנו נוטים להאמין לדברים רק מפני שמישהו כתב אותם!

הלאה. ב-23 ביולי, 2011, משתמש יוטיוב rafael cma העלה סרטון בכותרת “האם סטיבי וונדר באמת עיוור?, בו נראה קטע של וונדר נוטה לכאורה לכיוון של מיקרופון נופל בזמן הופעה עם פול מקרטני. איך יכול להיות שוונדר ידע שהמיקרופון נופל? הסרטון רשם יותר מחצי מיליון צפיות והצית דיונים לרוב. הרוב, אגב, בטוח שוונדר זייף את זה.

ב-6 באוגוסט, 2014, אתר הרכילות הנודע לשמצה TMZ פירסם ראיון עם שחקן הכדורסל הפורש דאריל דוקנס שטען שסטיבי וונדר יכול לראות. ולא רק לראות. סטיבי וונדר רואה טוב יותר מכל אדם אחר, לדבריו!

 שימו לב להופעה של סטיבי וונדר אצל אופרה ובקטע שמתחיל ב-2:40: איך הוא תופס בגבו של הבחור ששר איתו בלי להתבלבל בכלל:

הנה תמונה של וונדר מצלם פסל של מייקל ג’קסון במוזיאון מוטאון. למה שאדם עיוור יצלם?

והנה מייקל ג’קסון וונדר באולפני מוטאון. שימו לב איך וונדר מנסה להסוות בערמומיות את העובדה שהוא לא עיוור:

וכאן סטיבי בן ה-13 משתטה עם מוחמד עלי. מעורר חשד!

ואם כל זה לא שכנע, קבלו תמונה של וונדר במשחק כדורסל. וונדר נוכח קבוע במשחקי כדורסל ושמור לו אפילו מקום קבוע בצד המגרש. נראה שהוא עוקב ומעודכן. עיוור? ספק גדול. 

התראה לחסרי הומור: הכל בהומור. סטיבי וונדר הוא עיוור. לכאורה.

עוד על סטיבי וונדר יכול לראות: theconcourse.deadspin, knowyourmeme.com.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן