הקמפיין המדכא של החדש שייך לחברת אורנג’ הבינלאומית לרגל 20 שנות פעילות למותג. הקמפיין החדש מאפשר לכם לנהל שיחת וידאו ערה עם העתיד – או יותר נכון, עם עצמכם בעתיד.
כאשר תיכנסו לדף קמפיין תתבקשו לאשר לו לעשות שימוש במצלמת הרשת שלכם. לאחר שתאשרו, האתר יצלם אתכם וישתמש בטכנולוגית מיפוי פנים כדי ליצור דימוי מבוגר יותר של עצמכם. הוא יוסיף לכם קמטים, יאפיר את שערכם, יהפוך שיער פנים לזיפים וכדומה. לאחר מכן הוא יתן לכם לדבר על הגירסה המבוגרת שלכם, שמדובבת על ידי שחקן מקצועי (באנגלית כמובן) שיענה על כל מיני שאלות שיש לכם לגבי העתיד.
כך למשל תוכלו לשאול את עצמכם מה מצב הספורט ב-2034, האם אתם הולכים לאמץ בעתיד בעלי חיים, מה שלום המשפחה וכדומה. התשובות, כמובן, גנריות למדי ולא מותאמות אישית אליכם – אבל הקונספט עדיין חביב ויכול לספק כמה דקות של הנאה.
ארז בהווה
ארז בעתיד
אנשי הקריאייטיב מתארים זאת כ”קמפיין הכי חדשני שעבדנו עליו”. זו קצת הגזמה (מאחר וכבר נעשו קמפיינים שהופכים אנשים לזקנים בעבר), אבל הקמפיין אכן נראה חדשני יותר, בזכות טכנולוגיה יחסית מתקדמת שלקוחה מעולמות הקולנוע ומשחקי המחשב שמוטמעת בדפדפן ליצירת האפקט.
האפקט עצמו, יש לציין, לא תמיד משכנע. כשדיברתי על עצמי לא ממש הרגשתי כאילו אני מדבר עם עצמי אלא עם זר – במיוחד בגלל הקול השונה שיצא מהפה של הגירסה המדוברת שלי. הקמפיין גם מאוד גס בתשובות שלו, וניכר שמדברים עם רובוט ולא אדם אמיתי.
מאידך, נחמד להתעסק קצת עם הפרסומת הזאת רק כדי לדמיין איך פרסומות דומות יוכלו להראות עוד כמה שנים, כשהטכנולוגיה תבשיל עוד קצת. בקיצור: מעניין יהיה לראות עוד 20 שנה איך נראים אז קמפיינים שמנסים להציג מה יקרה עוד 20 שנה.
דרך Fast Company