שלט הפרסום הזה של האייפון 6 בברלין פשוט היסטרי בלי כוונה

אפל לא מצליחה לנער מעליה את שערוריית האייפונים המתקפלים. בעוד זה בוודאי לא משפיע על נתוני המכירות של האייפונים החדשים, זה כן גורם לאנשי השיווק של החברה הרבה מאוד כאב ראש. סביר להניח שאותם אנשי שיווק יפטרו מהר מאוד את מי שהיה אחראי על שלט החוצות הזה בברלין, שמציג את האייפון החדש באור הכי לא מחמיא שאפשר.

המסגרת של שלט החוצות הזה לא ישרה לגמרי, מה שגורם לפוסטר שהודבק עליו להתעקם. זה היה יכול להיות לא כל כך מורגש, אבל לרוע מזלה של אפל העיקום של השלט הוא בדיוק בנקודה בה האייפונים החדשים אמורים להתעקם: מתחת לכפתורי הווליום.

וכך, מה שהיה אמור לפרסם את האייפון החדש מבליט את מה שרבים מתייחסים אליו כמגרעה הגדולה ביותר של הטלפון. לא ברור כמה זמן השלט הזה ישאר במקום – אבל תושבי ברלין ממהרים לעלות אליו לרגל כדי לצלם אותו.

מסתבר, אגב, שהשלט הזה הוא לא היחיד שיוצר את האפקט הזה. מייק ראנדל צילם עמדת תצוגה של אייפון 6 בחנות סלולר בגרמניה שגם היא עושה עבודה לא כל כך טובה:

דרך Daily Dot

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן