לורי האחות היא רק אחת מ-35 מיליון אמריקנים שחייבים כסף לסוכנויות לגביית כספים. התרבות האמריקנית מעודדת לצרוך ולצרוך מעבר לגבולות השכר ולשלם באשראי, כך שכל שינוי בתנאי ההעסקה של אדם גוררים כניסה כמעט מיידית לחובות.
זה מה שקרה ללורי – קיצצו את שעות העבודה שלה בביה״ח והיא החלה להיקלע לפיגור בתשלומי החשבונות, צברה קנסות, ובסופו של דבר הועברה לטיפול של סוכנות גבייה בשם CFS-2.
בניגוד לדרך האומללה בה הסיפור הזה היה עלול להסתיים, לורי שילמה את מלוא חובותיה, אבל היא עדיין מרגישה חייבת לחברה. הסיבה? זו חברת הגבייה היחידה שניסתה באמת לעזור לה, והצליחה. כשסוכן הגבייה יצר איתה קשר, הוא לא איים אלא אמר לה – ״באתי לעזור לך״, ולורי קפצה על ההזדמנות לקבל סיוע.
CFS-2 נוסדה על ידי ביל ברטמן, ופועלת על בסיס הנחה פשוטה – לאנשים שיש חוב אין כסף, אז למה להלחיץ אותם? במקום זאת, צריך לעזור להם לעמוד על הרגליים.
ביל שכר אנשים עם יכולת מופלאה לתת שירות, ומתגמל אותם על היקף העזרה שהם מסוגלים לספק, ולא על בסיס כמה כסף הם גובים. היקף העזרה כרוך בניהול משא ומתן עם כל ספקי השירות כדי להפחית בעלות השירות, עזרה בכתיבת קורות חיים ובהכנה לראיון (כולל תיאום הפגישה במקום העבודה), מציאת דירה ראוייה שעולה פחות, ועבודה מול הרשויות על מנת לקבל סיוע ממשלתי.
והשורה התחתונה? חברת CFS-2 טוענת לרווח כפול מהמתחרים, בזכות זה שהם נחמדים. אז מה אתם אומרים על זה? 🙂
פורסם במקור ב-WeShare